در مرکز تجارت جهانی دوبی ؛

زمینه سازی شرکت نمایشگاه اصفهان برای حضور ایرانیان در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی ساختمان و ساخت و ساز با عنوانThe Big۵ در روزهای ۲۱ لغایت ۲۴ نوامبر(۱ تا ۴ آذر ۹۵) در مرکز تجارت جهانی دوبی در کشور امارات برگزار می شود.

زمینه سازی شرکت نمایشگاه اصفهان برای حضور ایرانیان در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ، این رویداد که بزرگترین نمایشگاه پیشرو در صنعت ساخت و ساز است در حالی جدیدترین نوآوری ها و فناوری های این صنعت را به نمایش می گذارد که کمتر از یک ماه از برگزاری بزرگترین رویداد ICT خاورمیانه در همین مرکز تجارت جهانی دوبی با عنوان جیتکس 2016 می گذرد.

    نمایشگاه بیگ فایو در 5 بخش مهم و کلیدی برنامه ریزی شده که ساختمان های هوشمند و فنون طراحی، ابزارهای ساخت و ساز و مصالح ساختمانی، عایق های ساختمانی و سازه های ویژه، طراحی داخلی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی را شامل می شود.

    امسال برگزارکنندگان، تسهیلات بسیاری را برای حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه TheBig5 در نظر گرفته اند که شامل طرحی جدید با نام تجاری floorplan و بخش هایی اختصاصی برای ارایه محصولات جدید است.

    بدین ترتیب این رویداد شرایط آسان و راهکارهای کلیدی برای برنامه ریزی سفر، جستجو و بازدید آسان تر محصولات از سوی بازدیدکنندگان را فراهم کرده است.

    این رویداد با بیش از 30 سال سابقه فعالیت اکنون توانسته بیش از 3 هزار غرفه دار را از 65 کشور و 80 هزار فعال فناوری و صنعت ساختمان را از سراسر جهان به خود جذب کند.

    همزمان با این رویداد بیش از 130 سمینار و کارگاه آموزشی برپا می شود. کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، انگلستان، یونان، ترکیه، مصر، هند، چین و کره جنوبی، از جمله کشورهای برتر حاضر در این رویداد هستند و کشور ایران نیز با هماهنگی و مدیریت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، برای هفتمین سال متوالی استقرار پاویون جمهوری اسلامی ایران در این رویداد را برنامه ریزی کرده است.

    نمایشگاه The big5 فضایی مناسب برای حضور و ملاقات جهانی پیشروان حرفه ای صنعت ساخت و ساز به منظور جذب مشتریان از امارات متحده عربی، منطقه گسترده شورای همکاری خلیج فارس و فعالان بین المللی به شمار می رود.

    دسترسی اهداف هزاران تأمین کننده و توزیع کننده در امر ساخت و ساز، منبع کاملی از حضور هزاران نوآور و ارایه گواهی محصولات و توزیع محلی آنها، گفتگو با کارشناسان و استفاده از تجارب و نظرات فنی و نه صرفأ خرید و فروش، فراهم شدن فضایی برای حضور رقابت کنندگان در کنار یکدیگر، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان، تبادل اطلاعات شبکه ای با کارشناسان این صنعت در اجلاس ساخت و ساز، مشاهده زنده و عینی محصولات در طبقه نمایش، مشاهده آخرین فناوری های سبز و جوایز GAIA به منظور معرفی برترین راهکارهای توسعه ای در جهت بهبود محیط زیست از جمله اهداف و مزایایی است که می توان برای این نمایشگاه در نظر گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت