سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه :

رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب نویسندگان و شعرای کرمانشاهی در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه خبر داد.

رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، پیمان جسری از برگزاری 20 برنامه جنبی در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از 24 آبان همزمان با گشایش نمایش بزرگ کتاب کرمانشاه آغاز شده و تا پایان نمایشگاه ادامه دارد.

    وی افزود: در قالب این برنامه‌های جنبی، در اولین روز از نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره‌های ملی و بین‌المللی اعضای سینمای جوان استان کرمانشاه را داشتیم و طی آن 5 عنوان فیلم کوتاه و 2 اثر پویا نمایی به نمایش گذاشته شد.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نشست کرمانشاه شناسی با حضور استاد کشاورز از پژوهشگران برجسته استان طی دومین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.

    وی گفت: رونمایی از کتاب «گلدسته‌های بستان» اثر علی صاحب یاری از دیگر برنامه های جنبی طی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه بود.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نشست تخصصی بررسی ادبیات عاشورا با حضور دکتر زینی وند از اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان دیگر برنامه جنبی نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه یاد کرد.

    جسری، هم چنین به رونمایی از اثر ارزشمند «شور شیرین» به عنوان دیگر برنامه جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست تخصصی کتاب با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان از دیگر برنامه های ما بود.

    وی از برگزاری نشست حافظ شناسی با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه و عبدالرضا رادفر از اساتید برجسته حوزه ادبیات استان به عنوان دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه یاد کرد.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نقد کتاب داستان «این خیابان سرعت گیر ندارد» اثر مریم جهانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.

    وی هم چنین از برگزاری نشست تخصصی «قرآن و سبک زندگی» با حضور حجت الاسلام فاضلی در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه خبر داد و افزود: برگزاری نشست قصه‌گویی برای کودکان با همکاری اداره کل کتابخانه های استان کرمانشاه نیز از دیگر برنامه های بخش جنبی بود.

    جسری، برگزاری کارگاه «فرهنگ کار و کارآفرینی» با همکاری پارک علم و فن‌آوری را از دیگر برنامه های دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه برشمرد.

    وی افزود: نشست تخصصی «نقش فرهنگ و رسانه در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی» با حضور سهراب دل انگیزان، غلامرضا نوری علا و محمد حسین شیریان از صاحبنظران حوزه رسانه و اقتصاد در استان کرمانشاه از دیگر بخش های جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه بود.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نشست «شرح مثنوی» با حضور ابراهیم رحیمی زنگنه و عبدالرضا رادفر از اساتید حوزه ادبیات استان طی امروز جمعه 28 آبان برگزار می شود.

    وی از برگزاری برنامه نمایشنامه خوانی و رونمایی از 24 عنوان کتاب به عنوان دیگر برنامه امروز در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.

    جسری تصریح کرد: در این برنامه 24 عنوان کتاب شعر و داستان نویسندگان کرمانشاهی رونمایی خواهد شد که از آن جمله می توان به کتاب های «این خیابان سرعت گیر ندارد»، «شبیه خواب نیلوفر»، «هورت کم= یادت می کنم»، «ختی متی= قلقلک»، «لاکی گلی»، «ویزوویزک» و... اشاره کرد.

    وی از برگزاری برنامه «عصر شعر» با حضور 30 شاعر برجسته استان نیز به عنوان دیگر برنامه امروز جمعه خبر داد و گفت: استاد محمد جواد محبت، حسین احمدی محجوب، همت علی اکرادی، بابک دولتی، محمد ویسی و... از جمله حاضرین در این عصر شعر هستند.

    سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از تجلیل از فعالان و خادمان حوزه کتاب و نشر طی فردا شنبه خبر داد و گفت: در این برنامه از تعدادی نویسنده، ناشر و چاپخانه‌های استان تجلیل خواهد شد.

    وی از برگزاری نشست نقد کتاب «تصویرسازی اشعار احمد شاملو» اثر فاطمه موسوی به عنوان دیگر برنامه جنبی نمایشگاه طی فردا شنبه و در آخرین روز از نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.

    جسری هم چنین از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان حوزه کتاب کانون های فرهنگی و هنری مساجد طی فردا خبر داد و گفت: گردهمایی شعرا و شعر خوانی با موضوع عاشورا و اربعین از دیگر برنامه های آخرین روز از نمایشگاه کتاب کرمانشاه است.

    وی هم چنین از برپایی نمایشگاه کتاب و تابلوهای هنری «پیاده روی اربعین حسینی»، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه عکس مدافعان حرم و اجرای تئاتر خیابانی با موضوع عاشورا و اربعین به عنوان دیگر برنامه های نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه  خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت