نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در تالار شورای شهر شیراز

عصر نمایشگاه- نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی با حضور هنرمندان بومی فارس روز ۱۲ بهمن ماه ۹۴ در تالار نمایشگاهی این شورا برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در تالار شورای شهر شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، محمود رضا طالبان اظهار کرد : این نمایشگاه با همکاری شهرداری، شورای شهر شیراز و تعاونی اتحادیه صنایع دستی فارس و با حضور بیش از 20 هنرمند بومی برپا خواهد شد.

    وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و ارایه هنر و صنایع دستی اصیل شهر شیراز و استان فارس دانست و بیان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر غرفه های نمایش و فروش آثار هنری هنرمندان، کارگاه ساخت نیز پیش بینی شده است.

    طالبان گفت: همچنین با توجه به رویکرد فرهنگی شورای چهارم، یکی از سالن های جنبی ساختمان شورای شهر شیراز با هدف زمینه سازی برای ارایه تخصص و توانمندی هنرمندان شیرازی به شهروندان، به نگارخانه و نمایشگاه تبدیل شده است.

    نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: امیدواریم این نمایشگاه در کنار معرفی صنایع دستی شیراز و فارس، فرصتی ایجاد کند تا شهروندان و هنرمندان ترغیب به حضور در بافت تاریخی فرهنگی این شهر شوند و به این ترتیب گامی برای بازسازی این محدوده که در واقع ماهیت و اصالت شهر شیراز و خاستگاه بسیاری از علما، بزرگان و هنرمندان شیراز تلقی می شود، برداشته شود.

    وی گفت: در این نمایشگاه بزرگ صنایع دستی، آثاری از هنرمندان در زمینه های خاتم، منبت، معرق، قلم زنی، نقره کاری، آینه کاری و کاشی هفت رنگ به نمایش گذاشته می شود.

    طالبان افزود: این نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت