مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی :

۸۰ درصد فضای نمایشگاه چاپ و بسته بندی پر شد

عصر نمایشگاه- اکنون بیش از ۸۰ درصد فضای نمایشگاه بین المللی نمایشگاه چاپ و بسته بندی تکمیل و جانمایی متقاضیان حضور در این نمایشگاه انجام شده است.

۸۰ درصد فضای نمایشگاه چاپ و بسته بندی پر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی در خصوص این نمایشگاه گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد فضای نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی پر شده و جانمایی متقاضیان حضور در این نمایشگاه انجام شده است. از این به بعد، برای حضور هیئت های خارجی در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی برنامه ریزی می کنیم. این افراد متقاضی بازدید از نمایشگاه هستند و در نمایشگاه امسال نیز بازار هدف را در نظر گرفتیم. تمامی شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، در حوزه چاپ و بسته بندی فعالیت می کنند.

    وی افزود: دوره های آموزشی نیز در طول دوره نمایشگاه برگزار می کنیم. این دوره ها قبل از نمایشگاه آغاز می شود و در طول چهار روز ادامه خواهد داشت. با کشورهای عراق، افغانستان، منطقه آسیای مرکزی و ... برای حضور در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مکاتبه کردیم. از این میان کشور عراق به خصوص ناحیه کردستان این کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرد. 

    مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در خصوص ثبت نام نمایشگاه چاپ و بسته بندی بیان کرد: 85 درصد شرکت هایی که برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی پیش ثبت نام کرده بودند، ثبت نام خود را قطعی کردند و جانمایی آن ها در نمایشگاه نیز انجام شد. در نمایشگاه امسال با افزایش مخاطب روبرو بودیم و نصب بیلبورد های تبلیغاتی آن در سطح شهر بزودی اجرا می شود. ساخت تیزرهای تلویزیونی نمایشگاه چاپ و بسته بندی نیز در حال انجام است و بزودی از طریق شبکه های تلویزیونی پخش می شود.

    ایمنی ادامه داد: با شرکت های صنعتی نیز برای بازدید از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مکاتبه کردیم. این شرکت ها می توانند با استفاده از سرویس بازدید خود را از نمایشگاه انجام دهند. به این وسیله با مخاطب مصرف کننده به طور مستقیم و با حذف واسطه ارتباط برقرار کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت