معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

آیین تعزیه‌خوانی در نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری آیین تعزیه خوانی در آخرین روز نمایشگاه کتاب کرمان خبر داد.

آیین تعزیه‌خوانی در نمایشگاه کتاب کرمان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، وحید محمدی گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی آیین تعزیه‌خوانی، امروز در پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان برگزار می‌شود

    وی از برگزاری مراسم آئینی تعزیه‌خوانی در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، آیین تعزیه‌خوانی توسط گروه تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌(ع) روستای ده‌زیار از ساعت ١٥ روز شنبه ٢٩ آبان‌ماه جاری در پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان برگزار می‌شود.

    محمدی با اشاره به  برنامه‌های جنبی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان، ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه کتاب کرمان شده و مردم کرمان نشان دادند که از دوستداران واقعی کتاب هستند.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان است افزود: مردم با حضور باشکوه خود در نمایشگاه کتاب نشان دادند که به کتاب و کتابخوانی اهمیت می‌دهند.

    معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد زیادی برنامه جنبی از آغاز نمایشگاه برگزار شده است گفت: این برنامه‌ها با همکاری سایر ادارات فرهنگی استان و همچنین همکاران اداره کل ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

    وی به برگزاری انواع نشست‌های تخصصی کتاب در مدت برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نشست «سواد رسانه‌ای»، «آینده کتابخوانی در عصر دیجیتال»، «کرمان خاستگاه کتاب»، نشست مجمع کتابخانه‌های بزرگ کشور و همچنین تالار گفتگو با موضوع اقتصاد مقاومتی تعدادی از نشست‌های برگزار شده در نمایشگاه پانزدهم بود.

    محمدی با بیان اینکه در غرفه‌های مختلف تعدادی کتاب با حضور مسئولان و نویسندگان رونمایی شد، تصریح کرد: همزمان با مراسم افتتاحیه نمایشگاه، از کتاب اربعین، مجموعه عکس‌های سه سال گذشته پیاده‌روی اربعین حسینی با حضور صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت