مدیرکل ارشاد کرمانشاه خبر داد:

فروش ۲۴ میلیارد ریالی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد.

فروش ۲۴ میلیارد ریالی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس،  ابراهیم رحیمی‌زنگنه اظهار داشت: استقبال علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی از دوازدهمین نمایشگاه کتاب در سال‌جاری خوب بود و حدود 20 درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش مراجعه کنندگان به نمایشگاه را داشتیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه 700 میلیون تومان بُن ویژه خرید کتاب که از قبل تهیه شده بود به صورت کامل در نمایشگاه کتاب به فروش رسید.

    این مسؤول افزود: در این دوره از نمایشگاه با برآورد‌های انجام شده بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان کتاب فروخته شد. 

    وی از حضور انتشارات جدید در دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب در کرمانشاه خبر داد و افزود: تنوع انتشاراتی، غرفه‌های متمرکز و... از ویژگی این مرحله از نمایشگاه کتاب بود.

    به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، قریب به 240 غرفه، 405 ناشر و 41 هزار عنوان کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب سال‌جاری وجود داشت.

    رحیمی‌زنگنه نقاط ضعف دوازدهمین نمایشگاه کتاب را عدم تمدید آن به مدت حداقل 2 روز عنوان کرد و افزود: از جمله نقاط قوت نمایشگاه کتاب می‌توان به استقبال و حضور پر شور مردم، فروش بالای کتاب و اجرای 18 نوع برنامه‌های متنوع جانبی اشاره کرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور گسترده دانش‌آموزان، هنرمندان، ناشران و اصحاب‌رسانه در این مرحله از نمایشگاه جو مناسب فرهنگی طی یک‌هفته مذکور در کرمانشاه ایجاد کرد.

    این مسؤول در پاسخ به این پرسش که چه تمهیدات و پیشنهادهای برای برگزاری بهتر نمایشگاه سال بعد در نظر دارید، بیان کرد: پس از اجرای نمایشگاه مذکور، جلساتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به صورت کارشناسی در راستای برطرف کردن نقاط ضعف و نواقص نمایشگاه کتاب سال بعد و نیز اجرای بهتر آن برگزار می‌شود، چرا که باید هر سال به کیفیت نمایشگاه افزود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب بیشتر درگیر برنامه‌های جانبی و اجرایی بودم و کمتر فرصت مشاهده و مطالعه کتاب‌ها دست داد، اما تقریبا 10 جلد کتاب به مبلغ 200 هزار تومان با موضوعات کتاب ادبیات و عرفان خریداری کردم.

    این مسؤول از حضور متولیان فرهنگی، عوامل اجرایی و اصحاب‌رسانه که در برگزاری بهتر این مرحله از نمایشگاه کتاب کرمانشاه تلاش مناسبی در اطلاع‌رسانی و تبلیغات مطلوب در عرضه محصولات فرهنگی کتاب داشتند، قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت