فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوشهر

عصر نمایشگاه- فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوشهر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، عبدالرضا دشتی صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوشهر با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج یکی از هدیه‌هایی است که به تدبیر امام خمینی(ره) ایجاد و در بسیاری از عرصه‌های مختلف و هجمه‌های فرهنگی نقش آفرین است و در بسیاری از برنامه‌های مختلف در سطح جامعه پیش گام است.

    فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود تاکیدات فراوان به موضوع اقتصاد مقاومتی داشتند که در محورهای مختلف در سطح جامعه اجرایی و وعملیاتی می‌‍شود که سازمان بسیج با همکاری جهادگران بسیجی این ماموریت را به عهده گرفته است و اقدامات چشمگیری را انجام داده است.

    دشتی افزود: به مناسبت آغاز هفته بسیج نمایشگاه فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی در موضوعات مختلف با شعار بسیج، انقلابی‌گری و ظلم‌ستیزی در سالن آزادگان مقابل ساحل شهر بوشهر از روز دوم آغاز هفته بسیج آغاز می‌شود.

    وی عنوان کرد: سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در کنار همه ماموریت‌ها در عرصه دام سنگین، پرورش مرغ بومی، قارچ خوراکی، زنبور عسل، ورمی کمپوست، میگو، محصولات گل خانه و غیره از مبلغ 30 میلیون ریال تا 300 میلیون ریال تسهیلات به کارآفرینان وام پرداخت کرده است.

    فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ابراز کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان به کارآفرینان در سطح شهرستان بوشهر تسهیلات بانکی پرداخت شده است که توانسته اند بیش از 100 شغل ایجاد و موجب اشتغال زایی بخشی از جوانان بومی استان بوشهر شوند.

    دشتی خاطرنشان کرد: اعزام برگزیدگان اقتصاد مقاوتی و کارآفرینان برتر به همایش طلایه داران در تهران، واکسیناسیون تیور روستایی همزمان با سراسر کشور، اعزام مسئول گروه جهادی شهید برونسی حوزه رمضان به دیدار یار، برگزاری نمایشگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی با حضور تولید کنندگان وحضور بسیجیان جهادگر در مصلی نماز جمعه بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی شهرستان بوشهر در هفته بزرگداشت بسیج است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت