مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد

جزئیات بخش ویژه بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اعلام جزییات برپایی بخش ویژه بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه الکامپ گفت: فعالان صنعت بازی‌سازی برای حضور در بخش «الکام‌گیمز» تا ۷۰ درصد تخفیف می‌گیرند.

جزئیات بخش ویژه بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، حسن کریمی قدوسی گفت: با همکاری و هماهنگی انجام شده میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان برگزار کننده الکامپ، برای نخستین بار بخش «الکام‌گیمز» در نمایشگاه الکامپ امسال برپا می‌شود.

    وی با بیان این که بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای از حضور شرکت‌های بازی‌سازی در الکامپ، به طور جدی حمایت می‌کند گفت: شرکت‌هایی که زیر 3 سال سابقه تاسیس دارند تا 70 درصد هزینه‌های مکان و فضای آنها را بنیاد تقبل می‌کند و در مورد شرکت های بالای سه سال، 50 درصد هزینه‌های مکان آنها را بنیاد می‌پردازد.

    مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان این که امسال  300 متر فضا برای موضوع الکام‌گیمز در نظر گرفته شده است گفت: بر این مبنا باید بر اساس تعداد افرادی که ثبت نام می‌کنند و همین طور بخش‌های مربوط به بنیاد برنامه‌ریزی کرد.
    کریمی قدوسی گفت: این فرصت به بازی‌سازان اطلاع‌رسانی شده و آنها تا اول آذرماه  فرصت دارند تا از طریق سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.
    وی با بیان این که نمایشگاه TGC در 9 و 10 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود گفت: در این نمایشگاه بستر مذاکره میان شرکت‌ها و بازی‌سازان ایرانی با ناشران و بازی‌سازان سطح اول جهان فراهم می‌آید. اما الکام‌گیمز به عنوان یک برند جدید در مهم‌ترین نمایشگاه حوزه IT ایران، می‌تواند توانمندی‌های صنعت بازی‌سازی ایران را به خوبی معرفی کند.
    مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد: به همین دلیل بنیاد از تمامی شرکت‌های بازی‌ساز فعال برای مشارکت در هر دو این رویدادها که در نهایت به رشد بازی سازی در ایران کمک می‌کند دعوت می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت