سه خودروی برتر نمایشگاه اتوکار لس آنجلس۲۰۱۶ +تصاویر

عصر نمایشگاه- وقتی در گوشه و کنار نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس ۲۰۱۶ قدم می زنیم، علاقه مندان به خودروها را می بینیم که از دیدن خودروهایی که برای فروش در این نمایشگاه قرار گرفته اند، هیجان زده می شوند.

سه خودروی برتر نمایشگاه اتوکار لس آنجلس۲۰۱۶ +تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، انتظار می رود برخی از بزرگ ترین برندهای صنعت اتومبیل خلاقیت هایی که در ساخت خودروهای نسل جدید صرف کرده اند را به نمایش بگذارند. هوندا، آلفا رومئو و مزدا، از جمله شرکت هایی هستند که خبر نمایش خودروهای نسل آینده خود در این نمایشگاه را تایید کرده اند.

    سیویک سی هوندا (Honda Civic Si)
    به گزارش دیجیتال ترندز (Digital Trends) قرار است در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2016، از خودروی نسل آینده هوندا با نام سیویک سی رونمایی شود. در یکی از گزارش های اتوبلاگ (Autoblog) گفته شده برخی افراد بر اساس تصاویری که از این خودرو در اینترنت منتشر شده، در مورد شکل و شمایل آن ایده پردازی کرده اند. دیدن این مدل از نسل جدید خودروهای هوندا، رویدادی است که بسیاری از علاقه مندان به خودروهای هوندا منتظر آن هستند.

    اس یو وی آلفا رومئو (Alfa Romeo SUV)
    آلفا رومئو نیز در میان پیشتازان صنعت خودرو قرا دارد و به تولید زیباترین خودروها مشهور است. با این حال، آلفا رومئو در ساخت مدل اس یو وی موفق نبوده است. مطمئنا، بسیاری از مشتریان این شرکت حدود یک سال است مشتاق دیدن این مدل هستند. امسال، رویاهای آنها تحقق می یابد. به گزارش دیجیتال ترندز، هوندا اولین خط تولید اس یو وی را راه اندازی کرده است. طبق گزارش ها، اولین مدل اس یو وی آلفا رومئو ، "استلویو( Stelvio)” نام دارد.

    سی ایکس 5 جدید مزدا
    همین چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی این خودرو منتشر شد و افراد زیادی را مشتاق دیدن آن کرد. در این تصاویر تبلیغاتی به برخی تغییرات اعمال شده در طراحی سی – ایکس 5 جدید مزدا اشاره شده است. مشتاقان خودرو بی صبرانه منتظر زمان رونمایی از آن در نمایشگاه خودرو لس آنجلس هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت