مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان :

فروش پانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان به ۱۱۰ میلیارد ریال رسید

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: براساس آمار تراکنش کارتخوان های موجود در غرفه های پانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان فروش این نمایشگاه طی شش روز برپایی به ۱۱۰ میلیارد ریال رسید.

فروش پانزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان به ۱۱۰ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمدرضا علیزاده افزود: در مدت برپایی نمایشگاه 350 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
    وی بیان کرد: از ویژگی های نمایشگاه امسال حضور قابل توجه هم استانی های ما از شهرستان بود که از این نمایشگاه در قالب تورهای فرهنگی دیدار کردند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از آنجا که هر سال ناشران زیادی برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمان ثبت نام می کنند و در سال های پیشین هم شاهد استقبال قابل توجه مردم از نمایشگاه های کتاب استان بودیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر آن شد به رغم کمبود اعتبارات فرهنگی، با همدلی و تلاش ستاد اجرایی، پانزدهمین نمایشگاه کتاب را برگزار کند.
    وی تصریح کرد: در بخش جنبی پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان برنامه‌های جنبی از قبیل رونمایی کتاب، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان برگزار شد.
    علیزاده گفت: نقش و تاثیر کتاب و کتابخوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و ما مفتخریم در راه رسالت خود قدم بر می داریم و امیدواریم کرمان شاهد روزهای پربارتری در همه زمینه ها باشد.
    وی با اشاره به نحوه اطلاع رسانی در نمایشگاه کتاب کرمان افزود: تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق رادیو و تلویزیون با پخش خبر، تبلیغات محیطی، نصب پلاکارد، بنر، پوستر، ارسال پیامک و درج اخبار در خبرگزاری ها، جراید استان و فضای مجازی به نحوه شایسته ای صورت گرفت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از همکاری تمامی مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی در مرکز صدا و سیما، خبرگزاری ها و جراید استان که در مدت برپایی نمایشگاه همکاری صمیمانه ای داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
    پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 24 آبان تا 29 آبان ماه در محل مجتمع نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق برپا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت