مدیر عامل بانک شهر:

ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در نمایشگاه کتاب فارس

عصر نمایشگاه- مدیر عامل بانک شهر گفت: امسال و در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس همانند دیگر نمایشگاه هایی که در سراسر کشور برگزار شد تمام خدمات بانکداری الکترونیک به مراجعان و ناشران ارائه می شود.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در نمایشگاه کتاب فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، حسین محمدپور زرندی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب فارس در جمع خبرنگاران افزود: این خدمات که بر اساس توافق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه های کتاب امسال در سراسر کشور ارائه شد، در نمایشگاه کتاب فارس نیز ارائه خواهد شد.
    وی ادامه داد: برای تهیه بن کتاب، شهروندان با مراجعه به سامانه پیش بینی شده اقدام به پیش خرید بن با تخفیف 20 درصد می کنند و در طول برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری و کارت شناسایی معتبر از طریق شعب بانک شهر مستقر در نمایشگاه اقدام به دریافت بن خواهند کرد.
    محمدپور زرندی گفت: مراجعان همچنین می توانند از طریق نصب نرم افزار طراحی شده بر روی تلفن همراه خود به شکل آنلاین اقدام به خرید کتاب کنند.
    مدیر عامل بانک شهر، با اشاره به ارائه بن کارت به مراجعان در نمایشگاه کتاب فارس تا آخرین روز نمایشگاه افزود: از دیگر امکاناتی که در سالن های نمایشگاه پیش بینی کرده ایم وب کیوسک است که امکان خرید بن از این طریق نیز وجود دارد.
    وی بیان کرد: در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس تعداد 22 هزار و 800 بن کارت با 12 میلیارد ریال یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با عاملیت بانک شهر توزیع خواهد شد.
    او افزود: امیدواریم در نمایشگاه کتاب فارس با توجه به جایگاه فرهنگی، ادبی و تاریخی فارس و شیراز و همچنین اهتمامی که مردم این دیار به کتاب و کتابخوانی دارند، بعد از تهران که در نمایشگاه امسال 700 هزار تراکنش خرید بن کتاب در آن انجام شد شیراز بیشترین تراکنش را به خود اختصاص دهد.
    محمدپور زرندی گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده، استقبال مردم استان هایی که امسال نمایشگاه کتاب در آنجا برگزار شده بین 180 تا 200 درصد افزایش داشته که این مهم بیانگر توجه ویژه مردم به مقوله کتاب و کتابخوانی است.
    پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب فارس که چهارم آذر 95 گشایش یافت تا نهم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شیراز شهرک گلستان برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت