مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس:

برنامه های جنبی روز چهارم نمایشگاه کتاب فارس تشریح شد

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس برنامه های جنبی روز چهارم نمایشگاه را تشریح کرد.

برنامه های جنبی روز چهارم نمایشگاه کتاب فارس تشریح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، عباس مخبر با بیان اینکه در ادامه برنامه های جنبی روز چهارم نمایشگاه هم میزبان نشست هایی است، عنوان کرد: یکشنبه 7 آذرماه از ساعت 16 درباره کتاب«حیوان قصه گو» یک نشست به میزبانی سرای گفت و گو در سالن سرو برگزار خواهد شد.

    جمشید رضایی از ادامه نشست های روز چهارم نمایشگاه کتاب در سرای گفت و گو سالن سرو خبر داد و افزود: «چگونگی ورود مدرنیسم در شعر ایران» دیگر نشستی است که توسط  سیروس نوذری برگزار می شود.      

    وی همچنین به نشست «نقش خانواد در ایجاد عادت به مطالعه» در این سرا اشاره کرد و گفت: پس از اتمام سخنرانی سیروس نوذری که از 17 و سی تا 18 و سی برگزار می شود، دکتر محمد رضا قانع با موضوع یادشده تا ساعت 19 و سی دقیقه سخنرانی دارد.

    مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس با بیان اینکه تاکنون نشست ها و شب های شعر این نمایشگاه از استقبال دوست داران کتاب و کتابخوانی برخوردار بوده، ادامه داد: برنامه های جنبی ویژه کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب به میزبانی سرای کودک ادامه دارد و یکشنبه 7 آذر با حضور یکی از بانوان کارشناس نشست قصه گویی، نقاشی و مسابقه برای گروه های سنی مختلف کودک و نوجوان از ساعت 16 تا 17 برگزار خواهد شد.

    وی به برنامه های سرای گفت و گو در سالن ملاصدرا هم اشاره کرد و گفت: معرفی و بررسی کتاب صد سال رباعی و مثنوی فارس از برنامه های جنبی روز چهارم نمایشگاه است که توسط مرضیه مرادی و معصومه مرادی از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد. همچنین در این روز برنامه ای با عنوان «بررسی و نقد چاپ و نشر کتاب در استان فارس » برگزار خواهد شد که با حضور بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس، داریوش نویدگویی مدیر انتشارات نوید شیراز و دکتر روانستان است.

    گفتنی است ، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که از پنجشنبه 4 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز آغاز شد، 9 آذر به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت