بازار رونمایی تازه های نشر در نمایشگاه کتاب فارس داغ شد

عصر نمایشگاه- بازار رونمایی از تازه های نشر در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس داغ شد.

بازار رونمایی تازه های نشر در نمایشگاه کتاب فارس داغ شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، شامگاه جمعه افزون بر 15 عنوان کتاب تازه از انتشارات نوید شیراز 5 برنامه جداگانه رونمایی برگزار شد.

    بر این اساس، رونمایی نخست در غرفه انتشارات «روایت فتح» انجام گرفت که دو کتاب معرفی شد. در این مراسم، کتاب «یادگاران» که مربوط به خاطرات شهید علی تجلایی است اولین کتابی بود که به دست کتابخوان ها رسید. همچنین در این این غرفه که در سالن حافظ قرار دارد کتاب «نیمه پنهان ماه» نیز که مجموعه ای به قلم همسران شهید است در این همین انتشارات به دست شاپور رستمی معاون گردشگری و امور زیارتی استاندار فارس رونمایی شد.

    این درحالیست که پس از آن ساعتی بعد هم کتابی از انجمن اهل قلم فارس در سالن حافظ رونمایی شد. کتاب «حالا عصر است» به قلم طیبه گوهری از غرفه این انتشارات راهی نمایشگاه کتاب شد. دفتر نشر معارف هم کتابی با عنوان کریمانه که روایتی از حضور مقام معظم رهبری در منازل شهدا است را برای رونمایی انتخاب کرده بود.

    انتشارات نوید که هر روز 5 کتاب را رونمایی می کند عصر دیروز کتاب «لاله های مدرس عشق» را به دست علاقمندان رساند.

    مدیر انتشارات نوید شیراز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه تازه های این نشر در قالب 47 عنوان کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس عرضه می شود، عنوان کرد: تازه های نشر نوید شیراز مانند چند دوره گذشته با «لیبل» پانزدهمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

    داریوش نویدگویی همچنین عنوان کرد در این انتشارات آثار بزرگان ادب و فرهنگ استان فارس به علاقه مندان عرضه می شود که از جمله می توان به مجموعه آثار زنده یاد محمد بهمن بیگی در طراحی جدید اشاره کرد.

    در دیگر برنامه رونمایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد، سید سبحان فاطمی نیز که به عنوان ناشر مؤلف در نمایشگاه حضور دارد دو کتابش با عناوین «دختری در قطار» و «طباخی مریم بانو» را رونمایی کرد.

    گفتنی است ،نشست های تخصصی پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس هم در سه سالن برگزار می شود. این نشست ها در تالار گفتگوی اصلی واقع در سالن سرو، سرای کودک واقع در سالن نرگس و تالار گفتگوی شماره دو واقع در سالن ملاصدرا برگزار می شود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت