مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک :

اتمام ساخت ۱۷۰۰ تن سازه سالن پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تا پایان آذر ماه

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک (پیمانکار ساخت و نصب پوشش سقف و سازه فلزی سالن علامه مجلسی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان) گفت: ساخت و نصب حدود ۱۷۰۰ تن سازه و پروفیل پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در قالب قرارداد مناقصه به این شرکت واگذار شده است که تا پایان آذر ماه به اتمام خواهد رسید.

اتمام ساخت ۱۷۰۰ تن سازه سالن پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تا پایان آذر ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، سید رحمان فقیر میرنظامی با اشاره به ابعاد و حجم وسیع این سازه ها، اظهار داشت: مبلغ این قرارداد در حدود 145 میلیارد ریال است.

    وی ادامه داد: بخشی از پروفیل و سازه مورد نیاز در داخل کشور، موجود بوده و بخشی از خارج از ایران تهیه شده است.

    مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک اعلام کرد: در قسمت قطعه سازی و مونتاژ 60 نفر در دو شیفت ویژه این پروژه، مشغول به کار هستند. همچنین 25 تا 30 نفر کار نصب سازه ها را در اصفهان انجام خواهند داد.

    وی افزود: این شرکت، تلاش کرده است تعهد خود را طبق زمان بندی، به هنگام و با کیفیت مورد نظر مشاوران و مدیران پروژه به انجام رساند که خوشبختانه با وجود برخی تغییرات که در زمان اجرا اعلام شد، این وظیفه به خوبی انجام گرفت.

    میرنظامی همچنین گفت: پس از این که کار نصب سازه تا اندازه ای انجام گرفت، عملیات سقف آغاز می شود که با توجه به ویژگی های خاص سقف سالن علامه مجلسی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، این مرحله نیز چندین ماه به طول می انجامد.

    وی با بیان این که طبق گفته مسوولین کنترل کیفی و نظارت و بازرس ویژه پروژه، مرغوبیت، کیفیت و مقاومت سازه ها مورد تأیید بوده است، گفت: در این مجموعه تلاش کردیم تا جوابگوی اعتماد مجری طرح باشیم که خوشبختانه طبق ارزیابی های انجام شده، عملکرد این شرکت رضایت بخش بود و توانستیم توان خود را در این زمینه به اثبات رسانیم.

    وی اعلام کرد: این شرکت از سال 1375 آغاز به کار کرده و در پروژه های مختلف عمرانی مانند ساخت پل، ساخت تجهیزات و سازه برای شرکت های فولاد سازی و صنایع نفت، فعالیت های زیادی داشته است و در این پروژه نیز به دلیل خاص بودن سازه ها و کاربری ویژه نمایشگاهی، تلاش کرد بر اساس نظر طراح وارد عمل شود.

    مدیرعامل شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک، اعلام داشت: پروژه ساخت و نصب پوشش سقف و سازه فلزی سالن علامه مجلسی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، از نظر ابعاد و وسعت بزرگ ترین پروژه این شرکت بود اما از نظر تناژ، پروژه های مشابهی در این شرکت انجام شده است.

    وی اضافه کرد: سازه های ساخته شده، تمام لوله و از جمله سازه هایی است که کمتر ساخته شده است. این سازه ها از نظر مقاومت دارای ویژگی های مطلوبی است که جوابگوی اقلیم منطقه و نوع کاربری نمایشگاهی خواهد بود. همچنین از نظر زیبایی طرح، بسیار جالب توجه است و پس از اتمام، جلوه زیبایی به شهر اصفهان خواهد داد.

    میرنظامی اذعان داشت: با توجه به مجموع این ویژگی ها می توان گفت که نمایشگاه اصفهان در ساخت چنین سازه هایی، پیشرو بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت