پوستر نخستین همایش ملی ریحانه النبی(س) در نمایشگاه کتاب فارس رونمایی شد

عصر نمایشگاه- از تارنما، پوستر و فراخوان مقالات نخستین همایش ملی ریحانه النبی در پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس رونمایی شد.

پوستر نخستین همایش ملی ریحانه النبی(س) در نمایشگاه کتاب فارس رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، در جریان چهارمین روز برپایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبنظران و قرآن پژوهان و اهالی فرهنگ و ادب استان در آیینی ویژه از پوستر، تارنما و فراخوان مقالات نخستین همایش ملی ریحانه النبی رونمایی شد.

    در ابتدای این آیین که با حضور رئیس مرکز اسلامی فاطمیه برگزار شد، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه استان فارس اسفندماه امسال میزبان نخستین همایش ملی ریحانه النبی است، گفت: از آنجاکه فراخوان مقالات این همایش بزرگ از هفته جاری آغاز می شود، بنابر این امروز با حضور صاحب نظران و قرآن پژوهان فرصتی فراهم شد تا افزون بر رونمایی از تارنما و پوستر، فراخوان این همایش همزمان با پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس رونمایی شود.

    وی با اعلام اینکه همزمان با همایش ملی ریحانه النبی یک جشنواره قرآنی توسط آموزش و پرورش فارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان هم برگزار خواهد شد، افزود: فارس همزمان با برپایی این همایش ملی که میزبان صاحبنظران و اسلام شناسان ایران وجهان است، نخستین جایزه ادبی ریحانه را با موضوع شعر، داستان و داستانک را برگزار خواهد کرد.

    مریدی از برگزاری همایش دوروزه قرآن و عترت  از منظر اسلام شناسان ایران و جهان همزمان با رویداد ملی ریحانه النبی خبر داد و گفت: جشن های ملی در جریان این همایش 7 روزه برگزار خواهد شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس در پایان از حمایت های معنوی و مادی همایش ریحانه النبی توسط خیران و عاشقان اهل بیت(ع) و قرآن در شهرستان مُهر نام برد.

    گفتنی است ، در پایان این مراسم که در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس برگزار شد، یادمان و پوستر نخستین همایش ملی ریحانه النبی(س) که به میزبانی شهرستان مُهر در استان فارس اسفندماه امسال برگزار خواهد شد توسط حاضران امضا گشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت