با عنوان «شقایق» ؛

برگزاری نخستین نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان تجسمی در شهرستان دماوند

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان تجسمی شهرستان دماوند با عنوان «شقایق» در گالری شماره یک نگارخانه فرهنگسرای بهمن تهران همچنان برپا است.

برگزاری نخستین نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان تجسمی در شهرستان دماوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تارود ، شایسته میرزایی‌نیا، رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند اظهار کرد: نخستین نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان تجسمی شهرستان دماوند با حضور بیش از40 هنرمند و حدود 140 اثر برجسته در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد.

    وی افزود: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه از تکنیک‌هایی همچون رنگ روغن و سبک‌های رئالیسم، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، مدرن، کلاژ و تکنیک آبرنگ، خودکار، مداد رنگی و … برخوردار می‌باشد.

    رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند بیان کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از قشر جوان شهرستان دماوند بوده و در کنار این افراد، پیشکسوتان هنر تجسمی شهرستان هم نیز حضور داشتند.

    میرزایی‌نیا تأکید کرد: تشویق، معرفی و شناسایی هنرمندان جوان و بروز استعدادهای بالقوه هنری آنها ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    وی اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر تابلوهای نقاشی، آثار معرق، کاشی کاری، نقاشی روی سفال و … نیز در معرض نمایش می‌باشد.

    رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند در ادامه اظهارات خود از مسئولان درخواست کرد که در شهرستان دماوند مکانی به هنرمندان اختصاص دهند تا بتوانند آثار خود را همیشه به نمایش بگذارند.

    رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان دماوند خواستار برگزاری نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی هستند که امیدواریم با پشتیبانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ دهد.

    لازم به ذکر است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند در برپایی این نمایشگاه با فرهنگسرای بهمن مشارکت دارد.

    علاقه‌مندان برای بازدید و خرید آثار هنری این نمایشگاه می‌توانند از پنجم تا پانزدهم آذرماه سال جاری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 55312180 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت