کتاب «واژه های نفهم» به نمایشگاه کتاب فارس رسید

عصر نمایشگاه- کتاب «واژه های نفهم» احمد اکبرپور به پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس رسید.

کتاب «واژه های نفهم» به نمایشگاه کتاب فارس رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، احمد اکبرپور، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان با بیان اینکه پس از کتاب «به چاچالک سفر/سقوط کنید»، کتاب «واژه های نفهم» هم از سوی نشر هوپا به پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس رسید، عنوان کرد: خوشبختانه این کتاب ها از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است.

    وی پیرامون موضوع کتاب «واژه های نفهم» گفت: مجموعه داستان های طنز امروزی است که با زندگی دانش آموزان و فناوری های نوین سر و کار دارد.

    نویسنده مجموعه طنزهای «کشکول تحت ویندوز»  «واژه های نفهم» را در پیوند با آنچه امروز نوجوانان در فضای مجازی دنبال می کنند دانست و افزود: البته این آثار به قصد طنز ژورنالیستی نیست و دارای جنبه های ادبی با مفاهیم امروزی تر است.

    اکبرپور همزمانی نمایشگاه کتاب فارس را با چاپ کتاب «من گوزن بودم» از سوی نشر افق را از دیگر فعالیت های سال جاری خود عنوان کرد و گفت: متاسفانه به خاطر همزمانی با نمایشگاه کتاب فارس به دست مخاطبان نرسید، اما به زودی در اختیار بازار نشر قرار خواهد گرفت.

    وی با اشاره به اینکه تصویرگری کتاب «من گوزن بودم» را نرگس محمدی انجام داده، ادامه داد: خانم محمدی تاکنون موفق به کسب سه جایزه جهانی تصویرگری کتاب شده که از جمله جوایز اول کشور پرتغال، کره جنوبی و شارجه امارات است.

    اکبرپور موضوع کتاب «من گوزن بودم» را در ارتباط با محیط زیست اعلام کرد و افزود: در این کتاب گوزنی ماجرا را روایت می کند که به وسیله شکار مرده است. اما انگار حاضر است و داستان را بازگو می کند.

    این نویسنده محبوب اهل جنوب فارس ارزیابی خود را از پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس بیان کرد و گفت: یکی از خوبی های این نمایشگاه آمدن ناشران مطرح و خوب کشور است که به شیراز آمده اند، در حالیکه در گذشته برخی ناشران تمایلی نداشتند که در نمایشگاه کتاب فارس حضور یابند. به جز در بخش کودک که ناشری مانند قدیانی دیده نمی شود، دست کم در بخش ناشران کودک و نوجوانان موردی نیست که نیامده باشد.

    وی در عین حال زمان برپایی نمایشگاه کتاب فارس را مناسب ندانست و یادآور شد: کاش می شد از میان ماه های مهر و آبان یکی را برای استان فارس در نظر بگیرند، با توجه به اینکه متولیان نمایشگاه می دانند در سطح کشور حتی بر اساس آمار و ارقام خودشان این استان در جایگاه بالایی از بابت خرید کتاب برخوردار است.

    گفتنی است ، پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که چهارمین روز کاری خود را پشت سر می نهد، سه شنبه 9 آذرماه جاری در شیراز به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت