نمایشگاه CES ۲۰۱۷ ؛

شیائومی یک گجت کاملا جدید را به نمایشگاه CES ۲۰۱۷ می‌آورد

عصر نمایشگاه- شرکت چینی شیائومی به طور رسمی عنوان کرد که قصد دارد در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ از یک گجت یا محصول کاملا جدید رونمایی کند. هنوز مشخص نشده که این گجت نو دقیقا چه محصولی خواهد بود اما بدون شک شیائومی از محصولی جالب پرده‌برداری خواهد کرد.

شیائومی یک گجت کاملا جدید را به نمایشگاه CES ۲۰۱۷ می‌آورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبکه ،شرکت شیائومی یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین کمپانی‌های چینی تولید کننده گوشی هوشمند محسوب می‌شود. البته شیائومی در زمینه‌های دیگری همچون تلویزیون، لوازم جانبی موبایل، هدست واقعیت مجازی و ... هم فعالیت دارد اما اصلی‌ترین عاملی که منجر به معروفیت شیائومی شده مربوط به گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه و با کیفیت آن می‌شود.

    شیائومی به طور رسمی در صفحه توییتر خود یک بیاینه بسیار جالب را منتشر کرد. شیائومی در این پست اشاره کرده که برای رویداد CES 2017 برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد و قصد دارد که در جریان این نمایشگاه از یک محصول کاملا جدید پرده‌برداری کند. شیائومی برای توصیف هدف خود از عبارت "All-New Product" استفاده کرده است. هنگامی که از این عبارت استفاده می‌شود، منظور بیان کننده یک محصول کاملا نو و متفاوت خواهد بود. این احتمال وجود دارد که محصول مورد نظر یک گوشی هوشمند جدید باشد اما در این شرایط بی‌شک قابلیت‌های ویژه‌ای را به همراه خواهد داشت و یک خط تولید متفاوت را در برند شیائومی به وجود می‌آورد.

    با این وجود به نظر نمی‌رسد که منظور شیائومی از این بیانیه، اشاره به معرفی یک گوشی جدید باشد. تصور ما این است که شیائومی در نمایشگاه CES 2017 از یک گجت کاملا متفاوت رونمایی می‌کند. این گجت می‌تواند یک ربات تمیزکننده، تلویزیون هوشمند یا حتی کنسول بازی باشد. متاسفانه در حال حاضر شرکت شیائومی هیچ اشاره بیشتری به جزئیات این امر نداشته است و این موضوع کنجکاوی هر فرد علاقمند به دنیای تکنولوژی و گجت‌های هوشمند را بیشتر می‌کند.

    لازم به اشاره است که شیائومی در بیاینه سمی خود از عرض جهانی (Globally) این محصول جدید هم خبر داده است. بنابراین گجت جدیدی که در نمایشگاه CES 2017 از سوی شیائومی معرفی می‌شود در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. لازم به اشاره است که شیائومی در روز پنجم ماه ژانویه کنفرانس اختصاصی خود برای رویداد CES 2017 را برگزار می‌کند و احتمالا در جریان این کنفرانس شاهد معرفی محصول کاملا نو و جدید شیائومی خواهید بود. به نظر شما این محصول می‌تواند چه باشد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت