دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر:

۳۰ درصد تخفیف با پیش خرید الکترونیکی در نمایشگاه کتاب بوشهر

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهرگفت: در این نمایشگاه که آذرماه جاری با مشارکت ۳۰۰ ناشر درمحل دائمی نمایشگاههای بوشهر برگزار می‌شود، در صورت پیش خرید الکترونیکی بن کتاب، ۳۰ درصد تخفیف برای خریداران لحاظ خواهد شد.

۳۰ درصد تخفیف با پیش خرید الکترونیکی در نمایشگاه کتاب بوشهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، فریماه بوشهری افزود: این نمایشگاه از روز 24 آذرماه به مدت شش روز با عرضه بیش از 35 هزار عنوان کتاب پذیرای علاقه مندان است.

    وی با بیان اینکه برنامه های جانبی متنوعی برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی و برگزاری نشست های نقد و بررسی و رونمایی چند کتاب فاخر از دیگر برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر است.

    بوشهری یادآور شد: میزان تخفیف در نظر گرفته شده در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر 30 درصد است که با پیش خرید الکترونیکی بن کتاب و اعمال تخفیف توسط ناشر مستقر در نمایشگاه به خریداران ارائه می‌شود.

    وی افزود: علاقمندان به کتاب برای گرفتن بن الکترونیکی کتاب ویژه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی اقدام به تهیه بن کنند.

    مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر با اشاره به اینکه بن کتاب مربوط به یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر تا سه روز پیش از برگزاری آن توزیع می‌شود بیان کرد: میزان بن براساس سطح تحصیلی افراد با ارائه شماره ملی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دیجیتال و بازیهای رایانه‌ای همزمان با یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازیهای رایانه‌ای نیز با حضور ناشران و تولیدکنندگان این بازیها با تخفیف 30 درصد همزمان با یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در محل دائمی نمایشگاهها برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت