با نمایش ۲۶ اثر؛

نمایشگاه عکس «غزل ماندگار» در قم پایان یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس «غزل ماندگار» که با هدف دستگیری و کمک به کودکان ناشنوای استان قم به همت اعضای گروه عکاسی قم چیلیک برپا شده بود به کار خود پایان داد.

نمایشگاه عکس «غزل ماندگار» در قم پایان یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، گروه عکاسی قم چیلیک که به تازگی با حضور جمعی از عکاسان جوان استان قم تشکیل شده در اولین گام از فعالیت‌های خود ورکشاپی با موضوع عکاسی آیینی با ارائه وحید قاسمی زرنوشه در نگارخانه شهد آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار کرده که با استقبال هنرمندان عکاس مواجه شد.

    در ادامه فعالیت‌های این گروه، فراخوانی برای برپایی نمایشگاهی با موضوع محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) صورت گرفت که تعداد 140 اثر از عکاسان جوان استان قم دریافت شد که از بین این آثار ،  26 اثر رنگی و همچنین سیاه و سفید به نمایشگاه راه یافت که این آثار در ابعاد 50 در 70 سانتی‌متر در نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه عکس «غزل ماندگار» در نگارخانه شهید آوینی در معرض دید عموم قرار گرفت.

    عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه  یافت حسن آبانگاه، محمدرضا پیمان، فاطمه امیدی، شیرین چمن زاده، مسعود قائمی، بهمن عزیزی، محسن کرمعلی، معدی یعقوبی، سمیرا ستوده، علی جعفری نطنزی، شیما امامی، رسول دولت بیاتی، ریحانه سادات سجادی و فاطمه شریفی فرزانه بودند.

    محمدرضا پیمان نماینده گروه عکاسی قم چیلیک اظهار داشت: گروه عکاسی قم چیلیک در حال حاضر 150 عضو دارد و تلاش می‌کند با همت اساتید عکاسی استان و کشور برنامه‌هایی در راستای ارتقا و رشد عکاسان جوان بردارد.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس غزل ماندگار اولین تجربه گروهی عکاسان جوان استان قم بوده است، افزود: در طی برپایی این نمایشگاه مسئولان شهر قم از جمله رفیعی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم، مهدی توکلیان معاون ارتباطات شبکه جهانی ولایت، آیت پیمان مدیر دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور، ابراهیم سلیمانی و امیر حسامی‌نژاد از اساتید عکاسی استان قم، سید رسول موسوی نژادیان سرپرست سابق سازمان فرهنگی شهرداری قم، دکتر کاملی استاد ادبیات دانشگاه قم و برخی دیگر از اساتید دانشگاه حضور یافتند که این امر موجب دلگرمی و تشویق عکاسان جوان شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت