امروز ؛

گشایش نمایشگاه بین المللی ارتباطات باکو با حضور شرکت های ایرانی

عصر نمایشگاه- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فن آوری اطلاعات 'باکو تل ' روز سه شنبه با حضور شرکت هایی از ۱۸ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان آغاز بکارکرد.

گشایش نمایشگاه بین المللی ارتباطات باکو با حضور شرکت های ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا،در نمایشگاه باکو تل حدود 80 شرکت از جمله 10 شرکت ایرانی حضور دارد.
    شرکت های ایرانی در نمایشگاه باکو توانایی های خود در بخش های سخت و نرم ا فزاری را در معرض نمایش قرار دادند.
    در نمایشگاه باکو تل علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، شرکت هایی از جمهوری آذربایجان ، فرانسه ، چین ، اوکراین ، کرواسی ، روسیه ، بلاروس ، آمریکا و چند کشور دیگر حضور دارند .
     'محمود واعظی' وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز این رویداد به همراه جواد جهانگیرزاده سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان و معاون وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات این کشور از غرفه ایران بازدید کرد .
    واعظی در گفت و گو با خبرنگاران با ابراز رضایت از روابط تهران و باکو در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات، سفرهای متقابل مسوولان این عرصه اقتصادی مهم را برای گسترش روابط دوکشور موثر عنوان کرد.
    وی به سفر 'رامین قلی اف' وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان به همراه یک هیات برای شرکت در نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فن آوری اطلاعات تهران اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی شدن توافق ها، باید شرکت های فعال دو کشور شناخت بیشتر از یکدیگر داشته باشند .
    وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، برپایی نمایشگاههایی همچون باکو تل را از فرصت های مناسب برای معرفی توانمندی های در حوزه ارتباطات و فن آوری های اطلاعات میان شرکت ها عنوان کرد و گفت:بازدید کنندگان و نمایندگان شرکت ها کشورهای مختلف جهان می توانند در این رویداد با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران از نزدیک آشنا شوند .
    'التماس محمداف' معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات همچنین در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: همکاری دو کشور همچون سایر بخش ها در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات نیز در سطح بالا قرار می گیرد.
    این مقام آذری با یادآوری اینکه میان وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان و ایران روابط خوبی برقرار است، توضیح داد: در مذاکرات دو طرف راهکارهای مطالعه و به کار گیری مشترک فن آوری های پیشرفته بررسی می شود .
    محمداف حضور 10 شرکت مطرح ایرانی در نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فن آوری اطلاعات باکو را بیانگر سطح بالای روابط دو کشور عنوان کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت