یکم تا چهارم دی‌ ماه؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس پارک علم و فناوری خوزستان اعلام کرد: نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش و فناوری، یکم تا چهارم دی‌ ماه امسال در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، دکتر بابک مختاری اظهار کرد: حدود 20 سال است که هفته پژوهش و فناوری برای فرهنگ‌سازی در حوزه پژوهش و فناوری کشور با اجرای برنامه‌های متعددی مانند تجلیل از پژوهشگران، فناوران، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر پژوهش، برپایی نمایشگاه دستاوردها، برگزاری روز دانشگاه با درهای باز و غیره برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: امسال پیشنهاد داده شد که برنامه روز "صنعت با درهای باز" نیز در این هفته برگزار شود اما مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار است.

    رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته اجرایی هفته پژوهش و فناوری استان در روز چهارشنبه، سوم آذر ماه گفت: در این جلسه در خصوص تاریخ برگزاری نمایشگاه بحث و تبادل‌نظر شد و روزهای یکم تا چهارم دی‌ ماه همزمان با نمایشگاه صنعت حفاری برای برپایی این نمایشگاه تعیین شد.

    مختاری گفت: در این جلسه همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه فن‌بازار استان و جشنواره ایده تا پدیده بحث و تبادل‌نظر شد. علاه بر آن زمان فعالیت نمایشگاه نیز مشخص شد؛ به طوری‌که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برپا می‌شود و از ساعت 10 صبح تا هفت بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

    رئیس پارک علم و فناوری خوزستان افزود: از شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی و اجرایی خواسته شد که علاوه بر ارائه دستاوردهای پژوهش و فناوری، نیازهای خود در این حوزه را نیز در نمایشگاه عرضه کنند تا اعضای هیأت‌ علمی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند برای برطرف کردن این نیازها پروپوزال‌های خود را ارائه دهند.

    مختاری ادامه داد: همچنین تصمیم گرفته شد که مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در تاریخ پنجم دی‌ ماه و با هماهنگی استانداری برگزار شود. چهارمین فن بازار استان نیز هم‌زمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با حضور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان استان برگزار خواهد شد تا این شرکت‌ها دستاوردهای خود را در معرض دید عموم و شرکت‌های صنعتی قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت