بازدید رئیس جمهوری آذربایجان از غرفه ایران در نمایشگاه ارتباطات باکو تل

عصر نمایشگاه- الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه و در دومین روز نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فن آوری اطلاعات باکو تل با حضور در محل برگزار این نمایشگاه از غرفه جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهوری آذربایجان از غرفه ایران در نمایشگاه ارتباطات باکو تل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، در این بازدید که محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و جواد جهانگیرزاده سفیر کشورمان نیز حضور داشتند، درباره ظرفیت ها و محصولات حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به رییس جمهوری آذربایجان گزارشی ارایه شد.
    در نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فن آوری اطلاعات باکو تل، 10 شرکت ایرانی فعال در بخش های سخت افزای و نرم افزاری توانمندی های خود در معرض دید عموم قرار دادند.
    محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته برای شرکت در این نمایشگاه بین المللی وارد باکو شد، در این سفر با الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان و وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
    بهمن حسین زاده مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی در حاشیه این نمایشگاه در گفت وگویی با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیشرفت های قابل توجه کشورمان در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات ، محصولات تولیدی کشورمان در این حوزه را قابل رقابت در بازار جمهوری آذربایجان دانست .
    وی، حضور سه شرکت از استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه بین المللی را یادآور شد و گفت ، با توجه به این که گردشگری سلامت یکی از موضوعات در روابط ایران و جمهوری آذربایجان است، جوانان ایرانی از تبریز برنامه های کاربردی در این حوزه تولید کردند .
    وی افزود: برنامه های مذکور در این نمایشگاه نیز ارایه شده است و مخاطبان از جمهوری آذربایجان با استفاده از این برنامه ها اطلاعات لازم را درباره ظرفیت های گردشگری سلامت کشورمان به دست می آورند و این مهم تسهیلاتی برای سفرهای گردشگری سلامت آنان ایجاد می کند .
    در نمایشگاه بین المللی باکو تل همچنین ظرفیت های شرکت های ایرانی در حوزه مخابراتی و تجهیزات مرتبط با شبکه های موبایل و سیار به نمایش گذاشته شده است.
    نمایشگاه بین المللی ارتباطات و فن آوری اطلاعات باکو تل با حضور نزدیک به 80 شرکت از 18 کشور روز گذشته ( سه شنبه ) گشایش یافت و تا دوم دسامبر (جمعه 12 آذرماه) ادامه خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت