مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

سه میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه استانی کتاب سمنان عرضه می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارائه سه میلیارد ریال بن کتاب در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان در شاهرود خبر داد و گفت: در نمایشگاه مذکور ۲۲۰ ناشر سراسر کشور به صورت مستقل و متمرکز کتاب های تولیدی خود را ارائه می کنند.

سه میلیارد ریال بن کتاب در نمایشگاه استانی کتاب سمنان عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا  ، محمدرضا سوقندی در نشست خبری به خبرنگاران افزود: از این تعداد ناشر ١٣٢ ناشر غرفه مستقل، 40 نمایندگی، 40 متمرکز و ٩ ناشر استانی آثار خود را عرضه می کنند.

    وی با اشاره به تخفیف 30 درصد ارائه کتاب در این نمایشگاه افزود: از این رقم 20 درصد از طریق بن کتاب و 10 درصد توسط ناشران ارائه می شود.

    وی یادآور شد: حجم بن ارائه شده در نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه سیزدهم 500 میلیون ریال افزایش دارد.

    سوقندی با بیان اینکه بیش از ٣٧ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف در این نمایشگاه در معرض دید و خرید علاقه مندان به فرهنگ مکتوب قرار می گیرد اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از ١٥۰ غرفه است و ناشران استانی نیز یک هزار و 500 عنوان کتاب در نمایشگاه چهاردهم ارائه می کنند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مشارکت دستگاههای مختلف در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اداره کل امور کتابخانه ها، کنگره سه هزار شهید استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری، ستاد اقامه نماز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ... نیز در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

    وی یادآور شد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان از چهاردهم تا نوزدهم آذر در سالن شهید اکبری شاهرود برپا می شود و دوستداران کتاب می توانند صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٦ الی 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.

    نمایشگاه چهاردهم کتاب استان سمنان صبح یکشنبه هفته اینده در مراسمی با حضور سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی گشایش می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت