با حضور ایران به عنوان مهمان ویژه ؛

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدایا در آنکارا افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدیه ای کشورها، در آنکارا با حضور چهار غرفه از جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدایا در آنکارا افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه 30 کشور از جمله ایران ؛ هند ، قزاقستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان و مقدونیه شرکت کرده اند.
    جمهوری اسلامی ایران با چهار غرفه مهمان ویژه این نمایشگاه می باشد.
    این نمایشگاه بصورت سالانه و در ماه دسامبر در محل نمایشگاه های بین المللی آنکارا برگزار شده و صنایع دستی، وسایل تزئینی و هدایای کوچک از شهرهای مختلف ترکیه و سایر کشورها در معرض دید و فروش علاقمندان قرار می گیرد.
    چهار غرفه ایران که توسط بخش خصوصی دایر شده است از تابلو فرش های ابریشم و کرک ایران تا خاتم و میناکاری و صنایع دستی استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان و فارس و هرمزگان را در معرض دید و فروش علاقمندان قرار داده است.
    'رمزی چایر' مدیر نمایشگاه در مراسم افتتاحیه درخصوص برگزاری نمایشگاه و دعوت از هنرمندان کشورهای مختلف برای عرضه هنر و پیام دوستی و همبستگی سخن گفت.
    'حسن صفرخانی' رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز با قرائت شعری از مولانا در زمینه هنر، هنر و هنرمندان را پرتوی از حسن الهی دانست و نگاه هنرمند را به هستی نگاه زیبا و محبت آمیز برشمرد.
    وی افزود: امروز بیش از پیش نیازمند یکدیگر و نگاه هنرمندانه به اطراف و ملت های دیگر هستیم و می بایست با نگاه هنرمندان با جوامع دیگر ارتباط برقرار کرد. نگاهی که منادی صلح و دوستی و یکرنگی باشد.
    وی با اشاره به حضور هنرمندان ایران در کنار سایر هنرمندان؛ ایران و ترکیه را دارای تمدن ؛هنر و هنرمندانی برجسته دانست و بر توسعه روابط فرهنگی و هنری بین ملت ها به ویژه ایران و ترکیه تاکید کرد و از برگزارکنندگان نمایشگاه و هنرمندان ایرانی تشکر و قدردانی کرد.
    این نمایشگاه بمدت 10 روز در آنکارا پذیرای علاقمندان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت