در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش ؛

سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در کیش گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی 'هرمزهلث' با هدف معرفی آخرین فناوری های روز کشور و دنیا در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و توانمندی های سلامت عصر جمعه در کیش گشایش یافت.

سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در کیش گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، مقایسه توانمندی داخلی و خارجی ، معرفی توانمندی های سلامت و تجهیزات پزشکی و تعامل شرکت ها با یکدیگر، بهره مندی از ظرفیت های مناطق آزاد برای رونق این صنعت و پیوند ایران و دیگر کشورها از دیگر اهداف این نمایشگاه است .
    در این نمایشگاه 132 شرکت داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی همچون کره جنوبی ، ژاپن، آمریکا، بلژیک، آلمان، چین و هلند آخرین تولیدات و فناوری های خود را در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع در مدت سه روز به معرض نمایش گذاشته اند.
    همزمان با این نمایشگاه، 'نخستین همایش ملی تولید و صادرات تجهیزات پزشکی' روز شنبه 13 آذرماه برگزار می شود که شرکت کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات مختلف خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد .
    این برنامه با حمایت انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی کشور، اداره کل تجهیزات پزشکی کشور و سازمان غذا و داروی کشور برگزار می شود .
    قرار است در این همایش از دو بسته حمایتی تولید تجهیزات پزشکی و بسته حمایتی صادرات رونمایی شود.
    حضور یکی از شرکت های صادرکننده نمونه ، حضور تجاری از آلمان و عراق ، برگزاری دوره آموزشی، بازدید از کارخانه های سطح جزیره و همچنین آگاه شدن از مطالبات و خواسته های تولید کنندگان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این نمایشگاه است .
    سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی با حضور سردار حمید سرخیلی جانشین قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران، سعید غفوری معاون اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، منصوره کرمی همسر شهید مسعود علی محمدی (شهید هسته ای) و متخصصان و کارشناسان این حوزه افتتاح شد.
    در این مراسم به نفرات برگزیده اول تا سوم دومین جشنواره ملی مهندسی پزشکی کشور ( شهید عامری) به ترتیب 20، 10 و 5 سکه توسط خانواده شهید هسته ای (علی ‌محمدی) اهدا شد .
    شرکت کنندگان در این مراسم پس از آغاز به کار نمایشگاه از بخشهای مختلف دیدن کردند.
    این نمایشگاه با همکاری اداره کل تجهیزات پزشکی، سازمان غذا و دارو، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری کشور برگزاری شده است .
    سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی هرمزهلث 12 تا 14 آذر ماه از ساعت 17 تا 21 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت