اختصاصی عصر نمایشگاه از رویداد بین المللی IPCC ؛

انتشار گزارش برگزاری نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت تهران در حالی به شانزدهمین دوره خود نزدیک می شود، که حاکی رشد و سرمایه گذاری بخش خصوصی از مزایا و اثرات صنعت نمایشگاهی است.

انتشار گزارش برگزاری نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت ایران از 16 تا 19 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران توسط شرکت برنامه ریزی و نمایشگاهی بانیان امید برگزار می شود.

    باتوجه به برگزاری این رویداد صنعتی و تخصصی شاخص در صنعت نمایشگاهی ایران براساس آمار دریافتی و بررسی گزارشهای ثبت شده، این رویداد نمایشگاهی در بخش مشارکت خارجی نسبت به یک دوره 5 ساله 100 درصد رشد داشته و در متراژ نمایشگاهی نیز در حدود 500 متر مربع توسعه یافته و در دوره گذشته به بیش از 2000 متر مربع افزایش یافته است.

    در تعداد مشارکت کننده داخلی با حفظ بازار و افزایش توان داخلی مشارکت تولیدکنندگان و صاحبان این صنعت از 250 مشارکت کننده در یک دوره 5 ساله به 400 مشارکت کننده در سال 94 دست یافت، که متراژ مشارکت در بخش داخلی از میانگین 5 تا 60 هزار متر مربع به 9 تا 10 هزار متر مربع رسیده بود.

    باتوجه به ثبت آمار بازدید کنندگان نمایشگاهی این رویداد تخصصی از سال 90 تا چهاردهمین دوره نمایشگاهی بیش از 100 درصد رشد داشته و این آمار از میانگین 15 تا 20 هزارنفر به 35 هزار نفر در سال 94 رسید که حاکی از تامین نیاز بازار و هدفگذاری دقیق یک رویداد نمایشگاهی در توسعه بازار مشارکت کنندگان و جذب مخاطبان حداکثری براساس یک معیار منطقی با ضریبی مشخص و تعیین کننده است.

    اکنون این رویداد را می توان جز یکی از نمایشگاهی های تخصصی برای مشارکت کنندگان داخلی و خارجی و بازدیدکنندگان آن دانست که توانسته است امروز در دوران نوجوانی این نمایشگاه، نقشی تعیین کننده برای مشارکت تولیدکنندگان خارجی و صاحبان صنایع آن در بازار داخلی دانست.

    تنظیم :  سیدرضا قندیلی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت