به مناسبت روز جهانی معلولین ؛

نمایشگاه توانمندی‌‌های معلولین در بیرجند برپا شد

عصر نمایشگاه- مدیر بهزیستی بیرجند از برپایی نمایشگاه توانمندی معلولین در بیرجند به مناسبت روز جهانی معلولین خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل نگارخانه میراث فرهنگی تا پایان هفته جاری دایر است.

نمایشگاه توانمندی‌‌های معلولین در بیرجند برپا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن شرفی اظهار داشت: دوازدهم آذرماه به عنوان روز جهانی معلولین در تقویم کشور ثبت شده است.

    وی با بیان اینکه به مناسبت این روز بهزیستی برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: نخستین روز با شعار توانبخشی و حمایت‌های قانونی از معلولان نامگذار شده است.

    مدیر بهزیستی بیرجند با اشاره به اینکه شعار امروز به مناسبت روز جهانی معلولین، پیشگیری و سلامت جسمی و روحی انتخاب شده است، افزود: از جمله برنامه‌های بهزیستی در این روز برگزاری مسابقات دارت ویژه کارکنان معلول بهزیستی شهرستان، بازدید از معلولان و خانواده آنها و برگزاری جشن معلولان است.

    شرفی گفت: شعار توانمندسازی، پارالمپیک، ورزش و اوقات فراغت به عنوان شعار سومین روز به مناسبت روز جهانی معلولین انتخاب شده که دیدار با معلولان موفق در زمینه‌های مختلف ورزشی و تقدیر از این افراد با همکاری هیأت‌ ورزش جانبازان و معلولین جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده بهزیستی در این روز است.

    وی معلولیت، دسترسی و جامعه فراگیر را شعار چهارمین روز به مناسبت روز جهانی معلولین عنوان کرد و گفت: برگزاری جشن گرامیداشت روز جهانی معلولین در محل سالن غدیر در این روز برگزار می‌شود.

    مدیر بهزیستی بیرجند ادامه داد: توانبخشی، فن‌آوری و تجهیزات کمکی، توانبخشی، هنر و خلاقیت و توانبخشی، خانواده و جامعه از دیگر شعارهایی که برای این هفته به مناسبت روز جهانی معلولین انتخاب شده است.

    شرفی تصریح کرد: برگزاری کمیته مناسب‌سازی، بازدید از کارگاه‌ تولیدی مبین به همراه اعضای کمیته مناسب‌سازی شهرستان، برگزاری جشن در مرکز حامی، برگزاری دوره آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌ها، برگزاری دوره آموزش برای دهیاران و اعضای شورای cbr شهرستان و برگزار مسابقه شطرنج در محل کتابخانه نابینایان از دیگر برنامه‌هایی بوده که برای روز جهانی معلولین در سطح شهرستان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

    وی از برپایی نمایشگاه توانمندی معلولین در بیرجند به مناسبت روز جهانی معلولین خبر داد و افزود: این نمایشگاه در محل نگارخانه میراث فرهنگی در طول این هفته دایر است.

    مدیر بهزیستی بیرجند خاطرنشان کرد: معلولان دارای توانمندی‌های فراوانی هستند که به منظور نشان دادن این توانمندی‌ها و هنرهای معلولین غرفه‌ای در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند ایجاد شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت