انتشار جزئیات مشارکت در هفتمین نمایشگاه بین المللی MIDEX تهران

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه بین المللی میدکس تهران از ۲۵ تا ۲۸ دی ماه ۹۵ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتشار جزئیات مشارکت در هفتمین نمایشگاه بین المللی MIDEX تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، این رویداد نمایشگاهی با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، در سال گذشته با حضور 235 شرکت از 14 کشور مختلف، در 16518 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شدکه  در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره گرفتند.
    هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی  MIDEX2017  در محل سالن های 31A, 31B, 35, 38, 38A, 41, 41B  نمایشگاه بین المللی تهران  توسط شرکت نمایشگاهی نمانگر برگزار می شود.
    در اطلاعات مشارکت این نمایشگاه حداقل متراژ نمایشگاهی برای غرفه های ارزی و ریالی با تجهیزات در فضای سرپوشیده  12 متر مربع اعلام شده است که تجهیزات ارایه شده  اعلامی شامل  موکت، پارتیشن بندی، نورپردازی متعارف با لامپ کم مصرف، دوصندلی و یک میز یا کانتر می باشد.
    همچنین برای غرفه های بدون تجهیز که بدون داشتن تجهیزاتی از جمله روشنایی، دیواره، موکت، نور و سردرب حداقل متراژ مشارکت 24 متر مربع اعلام شده است.
    هفتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون  MIDEX 2017 با توجه به اینکه در گرید B  رویدادهای نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران قراردارد 205 یورو برای وارگذاری به مشارکت کنندگان در بخش ارزی برای غرفه های بدون تجهیزات و 215 یورو برای غرفه های ارزی  با تجهیزات اعلام شده است.
    برای مشارکت کنندگان در بخش ریالی نیز برای مشارکت کنندگان بدون تجهیزات از 85 تا 100 هزار تومان و برای مشارکت کنندگان با تجهیزات  از 100 تا 120 هزارتومان اعلام شده است.
    مخاطبان می توانند جهت ثبت نام و مشارکت در این رویداد نمایشگاهی با شماره های تماس  22280828  و یا از طریق وب سایت نمایشگاهی به آدرس  MIDEX.IR  و یا از اینجا فرم مشارکت در نمایشگاه را دریافت نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت