دبیر استانی ستاد هفته پژوهش و فناوری گلستان :

ارسال ۶۰ اندیشه جدید به جشنواره ایده های برتر گلستان

عصر نمایشگاه- دبیر استانی ستاد هفته پژوهش و فناوری گلستان گفت: افزون بر ۶۰ ایده جدید به دبیرخانه دومین جشنواره ایده های برتر استان ارسال شده است که از منتخبین آنها در آئین های هفته پژوهش تجلیل می شود.

ارسال ۶۰ اندیشه جدید به جشنواره ایده های برتر گلستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علی نجفی نژاد اظهارداشت: آخرین فرصت ارسال ایده به این جشنواره تا 9 آذر 95 تعیین شده بود.
    به گفته وی؛ تکریم اندیشه و ایده پردازی، تشویق خلاقیت ها و نوآوری ها، شناسایی استعدادها و قابلیت ها، ارتباط ایده پردازان با صنعت و کسب و کار از اهداف این جشنواره است.
    وی ادامه داد: این ایده ها در زمینه فنی و مهندسی و علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، پزشکی و پیراپزشکی و دامپزشکی، علوم انسانی و حوزوی، فرهنگ و هنر، نظامی و انتظامی می باشد.
    رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: آئین پایانی دومین جشنواره ایده های برتر روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.
    وی همچنین از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد و افزود: چهارشنبه 17 آذرماه نیز همزمان با این هفته برنامه تجلیل از پژوهشگران برتر گلستان برگزار خواهد شد و از 13 پژوهشگر برتر دانشگاهی و 2 پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی تقدیر می‌شود.
    رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان عنوان کرد: مراسم پایانی هفته پژوهش و فناوری نیز 18 آذرماه برگزار و از غرفه‌های برتر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری نیز قدردانی خواهد شد.
    وی یادآور شد: در نمایشگاه امسال یک محل جانبی برای نمایش تجهیزات پژوهشگران در نظر گرفته شده است تا بتوانند این ایده ها را در معرض نمایش عموم قرار دهند.
    نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان گلستان از 14 لغایت 18 آذر ماه از ساعت9 الی 16 در میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، سوله آزمایشگاه آب و خاک در مساحت 1350 مترمربع آماده بازدید عموم مردم است.
    نجفی نژاد همچنین گفت: امسال بحث تولید ثروت، تجاری سازی ایده‌ها و توجه به اقتصاد دانش بنیان در برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری مد نظر قرار گرفته است.
    به گفته وی؛در این نمایشگاه 65 غرفه به ارائه دستاوردهای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، دستگاه های اجرایی و پارک‌های علم و فناوری گلستان اختصاص دارد.
    رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اعلام کرد: شعار هفته پژوهش امسال، پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی است که روزهای این هفته با عنوان پژوهش، فناوری و مدرسه، ایده‌های برتر، سرمایه ملی، پژوهش، فناوری و صنعت، پژوهش، فناوری و دانشگاه کارآفرین، پژوهش، فناوری، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است.
    وی یادآور شد: یازده کارگاه آموزشی و تخصصی با همکاری دستگاه های اجرایی و کلینیک مادر تخصصی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی هفته پژوهش در محل نمایشگاه برگزار می شود.
    مراسم هفته پژوهش و فناوری استان گلستان به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی از تاریخ 95/9/14 لغایت 95/9/18 برگزار خواهد شد.
    اهداف هفته پژوهش؛ شناسایی توانمندی های پژوهش و فناوری دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی-شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و سازمان های اجرایی -امکان تجاری سازی یافته های پژوهش و فناوری (فن بازار) وفراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت