رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان:

نمایشگاه حفاری باید منجر به خرید محصول از تولیدکنندگان واقعی شود

عصر نمایشگاه- رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت حفاری در دی ماه در خوزستان، گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری می‌تواند به عنوان یک ظرفیت هر ساله در تاریخ مقرر برگزار شود تا صنعتگران، به خصوص صنعتگران درون استان بتوانند خود را برای حضور در آن تاریخ مشخص آماده کنند.

نمایشگاه حفاری باید منجر به خرید محصول از تولیدکنندگان واقعی شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، علی کرانی اظهار کرد: صنعت حفاری صنعت بزرگی است و باید از این فرصت اول تا 4 دی‌ماه که قرار است نمایشگاه صنعت حفاری برگزار شود، استفاده کرد و با برگزاری نمایشگاه تخصصی شرایط به شکلی مهیا شود تا از سال‌های آینده این نمایشگاه به صورت بین‌المللی و در تاریخ مشخصی برگزار شود.

    وی افزود: در برگزاری نمایشگاه صنعت حفاری نباید به دنبال طول و عرض و مساحت تخصیص داده‌شده به شرکت‌ها و تعداد غرفه‌ها در نمایشگاه باشیم، بلکه باید شرایط را به گونه‌ای رقم زد تا صنعتگران واقعی در نمایشگاه حضور پیدا کنند نه کسانی که به واردات قطعات می‌پردازند.

    کرانی تصریح کرد: جلساتی با برگزارکنندگان نمایشگاه داشته‌ایم و چشم‌انداز روشنی نیز برای آن متصور شده‌ایم و با توجه به صحبت‌های انجام‌شده نمایشگاه صنعت حفاری فرصتی خوبی برای حضور صنعتگران استان است.

    وی گفت: با توجه به شرایط مالی تولیدکنندگان و صنعتگران استان و با صحبت‌های انجام‌شده با مسئولان نمایشگاه، 50 درصد تخفیف برای حضور صنعتگران در نمایشگاه در نظر گرفته شد تا صنعتگران خوزستانی بتوانند به راحتی به عرضه محصولات خود بپردازند.

    کرانی ادامه داد: در این نمایشگاه قرار است تفاهم‌نامه‌ای با شرکت حفاری منعقد شود تا شرکت حفاری از ظرفیت سازندگان خوزستان استفاده کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که انجام می‌گیرد، این امر به خوبی محقق شود.

    وی گفت: واحدهای صنعتی استان که توان ساخت قطعات را دارند و در نمایشگاه نیز شرکت می‌کنند، این فرصت به آن‌ها داده می‌شود تا در اولویت خرید قرار بگیرند.

    رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان خاطرنشان کرد: باید اصل برگزاری نمایشگاه بر محور عرضه و تقاضا باشد، به شکلی که تولیدکنندگان و صنعتگران محصولات خود را عرضه کنند و سرمایه‌گذاران نیز به خرید محصولات آن‌ها بپردازند و نباید نمایشگاه تنها یک ویترین باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت