در محل مرکز رفاهی دانشگاه شیراز ؛

آغاز به‌کار نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی استان فارس در شیراز

عصر نمایشگاه- همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی استان فارس در محل مرکز رفاهی دانشگاه شیراز آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی استان فارس در شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری فارس یکشنبه 14 آذر در مراسم گشایش نمایشگاه هفته پژوهش در شیراز گفت: امسال هفته پژوهش با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی" در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

    دکتر آیت‌الله رزمجو با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری فرصتی برای تمام دانشگاهیان و محققان است و باید مغتنم شمرده شود تا صاحبان فکر و اندیشه در کنار هم در یک هم‌افزایی بتوانند دستاوردهای علمی و پژوهشی شهرستان و استان و کشور را ارائه کنند، افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال از 13 تا 19 آذرماه در سطح استانی  و از 20 تا 26 آذر در سطح ملی برگزار می‌شود.

    او با یادآوری اینکه تمام استان‌ها در نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی کشوری شرکت خواهند کرد، گفت: در استان از پژوهشگران استانی و در سطح ملی نیز از پژوهشگران ملی قدردانی خواهد شد.

    رزمجو با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با رویکرد دانش‌بنیان آغاز به‌کار کرده است، گفت: روز 16 آذرماه در مراسمی با  حضور استاندار فارس از 40 پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، دانش بنیان و دستگاه‌ های اجرایی استان تجلیل می‌‌شود.

    وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌ های متنوع در هفته پژوهش خواستار حرکت بیشتر دانشگاه‌‌ها در این هفته شد و گفت: انتظار می‌‌رود دانشگاه‌های موجود در این هفته با برپا کردن نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی خود ذهن مردم و جامعه را به سمت پژوهش و گسترش فناوری‌های روز معطوف کنند.

    مشاور استاندار فارس اضافه کرد: بها دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی باید در اولویت قرار داشته باشد که چنانچه این مهم محقق شود علم را در خدمت نیاز جامعه قرار داده‌ایم و این کار بزرگی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت