مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد:

توجه به حوزه پژوهش نباید معطوف به نمایشگاهی خاص باشد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت:توجه به حوزه پژوهش و فناوری نباید محدود به هفته ای خاص و تنها یک نمایشگاه باشد زیرا استفاده کاربردی از دستاوردهای پژوهشی، افزایش بهره وری و رشد و توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

توجه به حوزه پژوهش نباید معطوف به نمایشگاهی خاص باشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، احسان ارکانی در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری مشهد اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع، از امروز 14 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود.

    وی با اشاره به نقش پژوهش و فناوری در رسیدن به خودکفایی گفت:
    دستاوردهای حوزه پژوهش شاید یکی از مهم ترین راه های رسیدن کشور به خودکفایی باشد بنابراین نیازمند سرمایه گذاری در این حوزه و توسعه آن هستیم.

    وی افزود: ستفاده کاربردی از دستاوردهای پژوهشی، افزایش بهره وری و رشد و توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت و در این صورت دانشجویان، پژوهشگران و اساتید نیز بستری قوی برای ارائه دستاوردهای خود خواهند یافت.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته پژوهش سال 95 گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های جانبی متعددی برپا شده و از 15 طرح فناور نیز در هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری رونمایی می شود.

    گفتنی است هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از 14 تا 17 آذرماه به مدت چهار روز از ساعت 10 الی 19 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

    در این نمایشگاه 90 سازمان و دستگاه اجرایی در استان، آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در 54 غرفه و در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع به نمایش می گذارند.

    هفدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از 14 تا 17 آذر ماه به مدت چهار و از ساعت 10 الی 19 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت