به میزبانی شهر «شن جن»؛

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری بین المللی جنوب چین

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور چین روز یکشنبه به میزبانی شهر «شن جن» با حضور ایران گشایش یافت.

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری بین المللی جنوب چین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در این دوره از نمایشگاه در مجموع بیش از 20 کشور و شمار زیادی از دفاتر و سازمان های گردشگری و خدماتی مسافراتی و صنایع وابسته حضور دارند.

    در این نمایشگاه که در محل مرکز نمایشگاهی و اجلاس های شهر «شن جن» در استان «گوانگ دونگ» در جنوبی چین به مدت سه روز دایر است، غرفه ای نیز به نمایندگی گردشگری ایران اختصاص یافته است.

    در طول نمایشگاه غرفه ایران انواع کتاب، دفترچه ها و برگه های تبلیغاتی، لوح های فشرده و انواع پوسترهای مربوط به اماکن گردشگری را با هدف آشنایی با مناطق توریستی و جذابیت های کشورمان را در اختیار علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

    «وحید فرمند» مدیر دفتر نمایندگی گردشگری ایران در جنوب چین خاطرنشان کرد که تلاش برای نشان دادن جذابیت های گردشگری ایران و بالا بردن آگاهی مردم چین در این زمینه از اهداف اصلی شرکت در این نمایشگاه بوده است.

    وی خاطرنشان کرد که تلاش می شود مناطق توریستی، دیدنی و همچنین بخش های خدماتی، فرهنگی از جمله گردشگری اسلامی به بازدیدکنندگان معرفی شود.

    فرمند گفت که استان گوانگ دونگ با توجه به اینکه ثروتمند ترین استان چین است، می تواند یکی از مهمترین مناطق برای اعزام گردشگر به ایران باشد و حضور قوی تر ایران در سال های بعد در این نمایشگاه که سومین بار است به طور متوالی برگزار می شود، این هدف را محقق سازد.

    او ادامه داد: افزون بر این نباید فراموش کرد که استان گوانگ دونگ از جمله شهر شن جن در میان استان های چین بالاترین درآمد گردشگری را به خود اختصاص داده و بیشترین خروجی مسافرتی نیز از این منطقه صورت می گیرد.

    «شن جن» پس از «گوانگجو» مرکز این استان، دومین شهر بزرگ چین محسوب می شود که در طول چهار دهه گذشته اولین مرکزی بوده که به عنوان یک منطقه آزاد در این کشور گسترش یافته است و رقیب بزرگی برای شهر هنگ کنگ در مجاورت خود به حساب می آید.

    از شن جن به عنوان مرکز صنایع الکترونیک و مخابرات چین نیز یاد می شود و بیش از 50 هزار کارخانه در اطراف این شهر که نزدیک به چهار دهه قبل یک روستا بود، ایجاد شده است.

    گفتنی است، نزدیک به 200 هزار گردشگر ایرانی هر سال به چین سفر می کنند و شمار مسافرانی که از چین به ایران می روند بین 150 تا 200 هزار نفر در سال برآورد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت