رئیس اداره ارشاد شهرستان خدابنده:

نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از فعالیت انجمن‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: اواخر آذرماه سال جاری نمایشگاه خوشنویسی در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،محمد برجی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده طی سال برنامه‌های فرهنگی مختلفی را با همکاری انجمن‌ها برگزار می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت انجمن در شهرستان خدابنده فعال است، اضافه کرد: انجمن‌های قرآن و نهج البلاغه، هنرهای تجسمی، انجمن تعزیه، انجمن شعر و ادب، انجمن داستان نویسی، انجمن شعر ترکی و انجمن خوشنویسی هفت انجمن فعال در شهرستان خدابنده است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به برنامه‌های اجرایی ارشاد خدابنده در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی افزود: برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های هنری، اجرای نمایش و ... از جمله برنامه‌هایی است که توسط این اداره برگزار می‌شود.

    برجی با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال جاری نمایشگاه‌های متعددی در شهرستان برگزار شده است، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه موضوعی محرم و صفر، نمایشگاه هنرهای تجسمی، شب شعر و خاطره و تجلیل از پیشکسوتان شعر و ادب از جمله برنامه‌هایی بوده که در شهرستان اجرایی شده است.

    وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ایثار و شهادت، مسابقه کتابخوانی، محفل انس با قرآن، ایستگاه نقاشی و کارگاه روانشناختی کودکان و زیارت از بعید نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان اجرایی شد.

    برجی ادامه داد: در این ایام نمایشگاه کتاب موضوعی به مناسبت هفته کتاب نیز برگزار و با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف مردم مواجه شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به برنامه‌‎های آتی این اداره در روزهای باقی‌مانده از آذرماه گفت: اجرای برنامه شب شعر و تولید و اجرای نمایش به کارگردانی میلاد کرمی از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

    برجی ادامه داد: اجرای نمایش کودک طی هفته آینده و برگزاری نمایشگاه خوشنویسی اواخر آذرماه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی این ماه اجرایی خواهد شد، همچنین این نمایشگاه شامل هنر خوشنویسی جمعی از هنرمندان شهرستان خدابنده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت