برای نخستین بار ؛

نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی در مشهد دایر شد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک گواهی شده و گیاهان دارویی خراسان رضوی روز دوشنبه طی مراسمی در مشهد راه اندازی شد.

نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی در مشهد دایر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این مراسم گفت: به منظور عرضه مستقیم محصولات باکیفیت، به مرور نمایشگاههای دائمی ایجاد و فعال می شوند تا مردم بتوانند محصولات کیفی را با قیمت مناسب تهیه کنند.
    وی ادامه داد: شهرداری مشهد نیز برای عرضه غذای سالم به مردم در چارچوب فعالیت میادین میوه و تره کار خوبی را آغاز کرده تا زمینه مناسبی را برای عرضه محصولات ارگانیک تولیدی فراهم کند.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هم اکنون چندین سایت بزرگ تولید محصولات ارگانیک در استان وجود دارد که محصولات مختلف همچون کشمش، زعفران، پسته و خشکبار را با تمامی استانداردهای بین المللی تولید می کنند.
    وی افزود: تاکید بر عرضه مستقیم این محصولات است اما این عرضه باید با رعایت استانداردها و موازین بهداشتی و کیفیتی باشد.
    مزروعی ادامه داد: شیری که به صورت فله در مشهد عرضه می شود در شان و شایسته این شهر نیست و باید برای عرضه مستقیم محصول با برند دامدار و رعایت همه موازین بهداشتی و سلامت باشد.
    معاون خدمات شهری شهرداری مشهد هم در این مراسم گفت: نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی با نگاه حفظ سلامت، ارتقا بهداشت مردم و کوتاه کردن دست واسطه ها برپا شده است.
    خلیل الله کاظمی افزود: در این اقدام ایجاد بستر و ارتقا وضعیت تولیدکنندگان و در نهایت منافع مصرف کنندگان اهمیت ویژه ای دارد لذا در گام نخست چارچوب و پایه اولیه این بازار شکل گرفت و به مرور با ارتقا کیفیت محصولات عرضه مناسب آن هم مبنای عمل است.
    وی ادامه داد: شهرداری مشهد آمادگی دارد غرفه های ویژه عرضه مستقیم محصولات ارگانیک کشاورزی را در چارچوب فعالیت بازارهای میوه و تره بار برای تولیدکنندگان ایجاد کند.
    معاون شهردار مشهد گفت: همچنین این آمادگی وجود دارد در زمینه برندسازی محصولات کشاورزی به صورت مشارکتی اقدام شود تا محصولات را در چارچوب برند مشخص ارائه گردند.
    نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی در قالب 30 غرفه با حضور تولیدکنندگان محصولات مختلف کشاورزی فعال شده و به صورت مستقیم این محصولات را به مصرف کنندگان عرضه می کند. این نمایشگاه تا 22 آذر دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت