نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۱)

حضور قدرتمند مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب گفت :"نمایشگاه خودرو تهران، پس از ۱۱ سال قرار است در روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع برگزار شود.

حضور قدرتمند مجتمع صنعتی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، عاجزی افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف مرتبط با صنعت خودرو در نمایشگاه حاضر می‌شوند که برخی از آن‌ها شامل تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات یدکی، شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات جانبی خودرو و ... می‌شود."
    وی افزود :  ایران بزرگ‌ترین بازار خودرو در منطقه است و همین مسئله باعث شده شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در این بازار تمایل زیادی به شرکت در نمایشگاه داشته باشند تا بتوانند توانایی‌های خود را از طریق این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند." مجتمع صنعتی ماموت نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی در حوزه حمل و نقل و خودرو در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2000 متر مربع آخرین دستاوردهای خود را به فعالین و علاقه مندان این حوزه معرفی خواهد کرد.
    ایشان خاطرنشان کردند همزمان با برگزاری این نمایشگاه برنامه های جانبی متنوعی نیز در حاشیه نمایشگاه در نظر گرفته شده است که میتوان به برگزاری نشست های خبری گوناگون ، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی ، تست خودرو ، باشگاه ماکت خودرو و خودروهای کلاسیک اشاره کرد.
    نمایشگاه خودرو تهران آخرین بار بیش از یک دهه پیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد اما پس‌ ازآن، به دلیل مشکلات ترافیکی این سایت، برگزاری نمایشگاه خودرو در آن منتفی شد و همین مسئله باعث شده تهران سال‌ها فاقد نمایشگاه خودرو باشد. اینک اما با برگزاری نمایشگاه خودرو در سایت تازه تاسیس شهر آفتاب، تهرانی‌ها بار دیگر فرصت دیدار مستقیم با بزرگ‌ترین خودروسازان ایران و جهان را خواهندیافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت