تاکید استاندار البرز بر ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کاخ مروارید

عصر نمایشگاه- استاندار البرز ساماندهی کاخ مروارید به منظور احداث مرکز عرضه محصولات صنایع دستی و نمایشگاه دائمی صنایع دستی را از اولویت‌ها برشمرد و بر ضرورت اجرایی شدن آن تاکید کرد.

تاکید استاندار البرز بر ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در کاخ مروارید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، سید حمید طهایی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجتمع شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تلاش اعضای اصلی و سایر دستگاهها نه تنها در مسئولیتهای اصلی که به صورت فوق العاده در قالب برش استانی وظایف ستادی را طبق راهبردهای مقام رهبری،در قالب اقدام و عمل به اجرا خواهد گذاشت.
    وی در ادامه با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری استان و قدردانی از پیگیری‌های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این سفر با استقبال پرشور مردم افتخار بزرگی برای مسئولان نظام و مردم شریف بود،حضور مردم حضوری معنادار بود و دشمنان را ناامید ساخت و دوستان انقلاب را خوشحال کرد.
    وی  در ادامه بخشی از رهاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری را تشریح کرد و گفت: در جریان این سفر تصمیم گیری شد تا پنج هزار متر مکعب آب به شهرهشتگرد انتقال پیدا کند و 400 هزار میلیارد تومان سال آینده جهت اختصاص  تصفیه خانه ساکنان این شهر را برخوردار از نعمت آب شیرین خواهد ساخت‌
    طهایی افزود: هزارمیلیارد تومان پروژه و طرح در حوزه تملک دارایی و سرمایه در گردش از جمله رهاورد های این سفر بود.
    وی افزود: در این سفر پنج هزار میلیارد تومان موافقت نامه اصولی با موسسات اقتصادی به امضا رسید.
    طهائی در ادامه با اشاره به میزبانی پنجمین اجلاس ملی سراسری نماز خاطرنشان کرد: این اجلاس هجدهم آذرماه با حضور استانداران، وزرا و مسئولان ستاد اقامه نماز کشور در استان البرز برگزار خواهد شد.
    استاندار البرز همچنین با اشاره به آغاز برنامه های هفته پژوهش در استان افزود :شرکت‌های فناور و همه موسسات علمی،پژوهشی و دانشگاهی آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند گذاشت.
    طهائی درپایان ساماندهی کاخ مروارید به منظور احداث  مرکز عرضه محصولات صنایع دستی و نمایشگاه دائمی صنایع دستی را از اولویت ها برشمرد و بر ضرورت اجرایی شدن آن تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت