به مناسبت دهه فجر ؛

اصفهان میزبان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوایی

عصر نمایشگاه- مسئول اجرای نمایشگاه دهه فجر پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان از برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در اصفهان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اصفهان میزبان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، حمید علیخانی اظهار کرد: امسال پایگاه شهید بابایی اصفهان میزبان نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که از 12 بهمن تا 22 بهمن‌ماه پذیرای عموم مردم است.

    وی در ادامه تصریح کرد: در این نمایشگاه هواپیما‌های F14، F7، PC7، T33، بالگرد 214، توپ 23 میلیمتری پدافند، انواع مهمات جنگی و برج مراقبت سیار به معرض دید عموم گذاشته شده است.

    مسئول اجرایی نمایشگاه دهه فجر پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در ادامه افزود: همچنین چند پاراگلایدر توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه وجود دارد تا افرادی که به پرواز علاقمند هستند بتوانند با پرداخت هزینه این تجربه را داشته باشند.

    وی در ادامه بیان کرد: غرفه محصولات فرهنگی، سمعی و بصری، غرفه ماکت هواپیما و ارائه پوستر هواپیما نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا خواهد بود.

    علیخانی ادامه داد: برای آشنایی بیشتر مردم با توانمندی خلبانان ایرانی، نمایش پرواز هواپیماهای جنگی در ارتفاع پایین، شلیک توپ 23 میلیمتری و دیگر مانورهای جنگی نیز از جمله برنامه‌های متنوعی است که در طول برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

    مسئول اجرایی نمایشگاه دهه فجر پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن توانمندی و همچنین آمادگی نیروی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آب و خاک کشور است.

    وی در پایان گفت: این نمایشگاه در پایگاه هوایی شهید بابایی واقع شده و علاقمند می توانند تا 22 بهمن ماه، همه روزه، حتی روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا 12 ظهر و بعد از ظهرها نیز از ساعت 14 لغایت 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت