نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می کند

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شهربازی با حضور ۱۲ کشور

عصر نمایشگاه- مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی شهربازی، پارک‌ها، تجهیزات و فناوری اوقات فراغت با اشاره به حضور ۱۲ کشور در این نمایشگاه، گفت: با توجه به تعاملات جدید بین‌المللی این نمایشگاه فرصت ویژه صادراتی در این صنعت است.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شهربازی با حضور ۱۲ کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، علیرضا قدوسی با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه بین‌المللی شهربازی، پارک‌ها، تجهیزات و فن‌آوری اوقات فراغت با هدف توسعه صادرات صنعت تفریحات، نمایش آخرین محصولات و دستاورد‌ها، آشنایی با دانش و تجهیزات روز، بررسی چشم‌انداز مکان‌های تفریحی و سرگرمی مدرن، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه ‌گذاران از 27 بهمن‌ ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برپا می‌شود.

    قدوسی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت و برند مطرح داخلی و خارجی فعال در زمینه صنعت تفریحات، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت و همچنین هیات‌های تجاری از کشورهای هلند، چین، تایوان، بنگلادش، روسیه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، اسپانیا، عراق، امارات و ترکیه از این رویداد بین‌المللی بازدید خواهند داشت.

    وی با بیان اینکه در دوران پساتحریم درهای تجارت و سرمایه‌گذاری بیش از پیش به روی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی باز است،  اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی شهربازی امسال با رفع تحریم‌ها شرایط جدید را تجربه می‌کند به همین دلیل ما هم تلاش کرده‌ایم در مدت برگزاری این نمایشگاه، بستر مناسبی را برای حضور شرکت‌ها و سرمایه‌گذران بین‌المللی را فراهم کنیم.

    این فعال صنعت نمایشگاهی کشور اضافه کرد: همکاری‌های دوجانبه، ساخت تجهیزات نوین تفریحی با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توسعه صنعت تفریحات در کشور و در نهایت ایجاد فرصت‌های جدید در توسعه صادرات به کشورهای همسایه مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه شهربازی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت