مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان گشایش می یابد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان ، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان گشایش می یابد.

    وی با بیان اینکه 250 غرفه برای نمایشگاه کتاب زاهدان در نظر گرفته شده است، افزود: 656 ناشر ثبت نام کرده بودند اما به دلیل محدودیت غرفه 450 ناشر مجوز حضور در این نمایشگاه را پیدا کردند که از این تعداد 18 ناشر استانی هستند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: بن کتاب در سالن جنبی نمایشگاه به فروش می رسد که علاقمندان به کتاب می توانند با خرید این بن ها، کتاب مورد نیاز خود را با تخفیف 30 درصدی دریافت کنند.

    مسگرانی خاطرنشان کرد:50 هزار عنوان در زمینه های عمومی، دانشگاهی، دینی، کمک آموزشی و زبان در این نمایشگاه در معرض فروش قرار می گیرد.

    وی افزود: 700 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب از طریق نمایندگی بانک مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی و طبق جدول تخصیص یافته در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. 

    این مقام مسئول تصریح کرد: جلسات نقد کتاب، جلسات شعر، شب های فرهنگی شهرستانها، ایستگاه نقاشی، معرفی آثار ارزشمند در عرصه کتاب و تقدیر از برگزیدگان کتاب سال استان، از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب خواهد بود.

    مسگرانی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب از 25 بهمن در نمایشگاه بین المللی زاهدان آغاز می شود و تا اول اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت