مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد؛

فروش یک میلیارد و۵۳۵ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان کتاب به فروش رسید.

فروش یک میلیارد و۵۳۵ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر ، علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 10 الی 16 بهمن ماه در بندرعباس با حضور 650 ناشر در قالب 450 غرفه برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

    وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار 14 ناشر خارجی از کشورهای مختلف در نمایشگاه کتاب هرمزگان حضور داشتند. همچنین برای دومین سال پیاپی رسانه‌های دیجیتال در 60 غرفه از نمایشگاه یادشده حضور داشتند و بر غنا و کیفیت نمایشگاه افزوده بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعداد مراجعه کنندگان از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بر اساس سرشماری انجام گرفته در مدت 7 روز نمایشگاه، 331 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که از رشد و افزایش خوبی نسبت به سال های قبل برخوردار بوده است.

    درویش نژاد به دلایل استقبال مردم از نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی مناسب، پخش زنده نمایشگاه از تلویزیون، حضور دائم رادیو در نمایشگاه، برنامه‌های جنبی فرهنگی و هنری متعدد حضور انجمن‌های مختلف، تخفیف مناسب، حضور ناشران مطرح داخلی، شرکت ناشران خارجی و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و … از مهمترین عوامل این استقبال است.

    وی در خصوص میزان فروش کتاب در نمایشگاه امسال هرمزگان گفت: کل مبلغ خرید از نمایشگاه شامل فروش یارانه‌ای و آزاد، یک میلیارد و 535 میلیون تومان بوده است.

    گفتنی است ؛سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به مدت 7 روزاز تاریخ 10 تا 16 بهمن ماه درمحل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت