مدیرکل امور استان‌های وزارت ارشاد مطرح کرد:

حمایت ‌وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور‌

عصر نمایشگاه- مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت این وزارتخانه از نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور خبر داد و تگفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب نه تنها در مراکز استان‌ها که در شهرستان‌های بزرگ نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

حمایت ‌وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، محمد مهدی احمدی امشب در بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان در شاهرود اظهار داشت: کتاب کالایی فرهنگی، ارزشمند و امنیت‌بخش است و هیچ کالای دیگری نمی‌تواند جایگزین آن شود.

    وی با اذعان به اینکه همه ما وامدار اهل قلم و نویسندگان و مؤلفین ایرانی هستیم افزود: آثار ارزشمند نویسندگان و مؤلفین در جامعه مصونیت اجتماعی و فرهنگی ایجاد می‌کند.

    مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اذعان به اینکه قلم نویسندگان و شعرا از ارزش معنوی والایی برخوردار است گفت: کتاب و آثار نویسندگان به ایجاد نشاط اجتماعی و آرامش در جامعه کمک می‌کند.

    وی ادامه داد: آثار قلمی و فاخز نویسندگان بزرگ می تواند ضمن تربیت انسان‌هایی اندیشه‌ورز به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.

    احمدی از حمایت این وزارتخانه از نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب نه تنها در مراکز استان‌ها که در شهرستان‌های بزرگ نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

    وی ضمن استقبال از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان در شهرستان شاهرود، خاطرنشان کرد: شاهرود جدای از اینکه از شهرستان های بزرگ و پرجمعیت در این استان است از پیشینه و غنای فرهنگی، علمی و هنری زیادی برخوردار است.

    مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود را زادگاه چهره‌های علمی، ادبی و فرهنگی و عالمان دینی خواند و افزود: شاهرود در همه ادوار گذشته شخصیت‌های علمی، فقهی و فرهنگی بزرگی داشته است.

    وی بر لزوم معرفی عالمان بزرگ دینی و نویسندگان دیار شاهرود تاکید کرد و گفت: این چهره‌های درخشان علمی و ادبی باید به عنوان الگوهایی ماندگار به نسل جوان معرفی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت