گشایش دومین نمایشگاه طلا و جواهردرکیش

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر ، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی پنجشنبه شب با حضور ۸۰ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.

گشایش دومین نمایشگاه طلا و جواهردرکیش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی کیش پنجشنبه شب با حضور رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ، نقره و سنگ های قیمتی ایران، روسای اتحادیه ها و فعالان این صنعت گشایش یافت.
    در این نمایشگاه که با رویکرد عرضه و معرفی هرچه بیشتر محصولات و توانمندی‌های این صنعت برگزار شده 65 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای هند، روسیه، تایلند، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
    دبیر اجرایی نمایشگاه در حاشیه افتتاح این رویداد، رشد کشورهای خارجی نسبت به سال گذشته را 200 درصدی عنوان کرد و گفت: رشد نمایشگاه هم بیش از 100 درصد بوده است.
    وی یادآور شد: سال گذشته شرکت هایی از تایلند، ایتالیا و ترکیه حضور داشتند اما امسال تعداد آن به هفت کشور رسیده که نشان دهنده استقبال شرکت کنندگان خارجی از نمایشگاه است.
    محمود بندرچی در مورد برگزاری نمایشگاه مشابه در تهران اظهار کرد : تمامی نمایشگاه ها تفاوت ماهوی دارند، نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان بیشتر به ابزار و ماشین آلات اختصاص داشت ، در نمایشگاه تهران هم به دلیل ساختارها و قوانین موجود امکان حضور شرکت های بین المللی وجود ندارد و شرکت های خارجی امکان آوردن طلا و جواهر در نمایشگاه را ندارند و به نوعی ورود طلا و جواهر به کشور ممنوع است.
    وی گفت: نمایشگاه تهران ملی و نمایشگاهی که در کیش برگزار می شود بین المللی است.
    دبیر اجرایی با بیان اینکه بیشتر سنگ های موجود در کشور وارداتی است ؛ افزود : ما تولیدکننده زمرد و برلیان نیستیم و بیشتر جواهرات مصرفی وارداتی است.
    وی گفت: تلاش کردیم تا با برگزاری این نمایشگاه و دعوت از شرکت های خارجی فعال در حوزه طلا و جواهر و سنگ های قیمتی از صرف هزینه های گزاف سفر به کشورهایی همچون تایلند جلوگیری شود، با ایجاد ارزش افزوده گردشگری صنعتی رونق یافته و گمرک نیز عوارض حقوقی دریافت می کند.
    وی منطقه آزاد کیش را فضای مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: امکانات و زیرساخت های موجود ، امکان ثبت شرکت ها به صورت 100 درصد خارجی در کیش و دیگر معافیت‌های مالیاتی در بحث فعالیت های اقتصادی نقاط قوتی است که می تواند کیش را به عنوان بهترین منطقه برای فعالیت صادراتی در حوزه طلا و جواهر معرفی کند.
    دومین نمایشگاه طلا و جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از امروز پنجشنبه 18 آذرماه به مدت 4 روز در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت