مسئول نمایندگی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بشرویه :

اولین نمایشگاه تخصصی ماشین و ادوات کشاورزی بشرویه بر پا می شود

عصر نمایشگاه- مسئول نمایندگی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بشرویه گفت: اولین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین های کشاورزی و صنایع وابسته به آن از ۱۲ تا ۱۵ دی سال جاری در بشرویه مرکز این شهرستان برگزار می شود.

اولین نمایشگاه تخصصی ماشین و ادوات کشاورزی بشرویه بر پا می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مجتبی آفاقی افزود: معرفی و آشنایی کشاورزان با جدید ترین و به روز ترین سیستم های کشاورزی روز دنیا یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    وی اظهار کرد: بروز خشکسالی های اخیر، ابتلای مزارع کشاورزی به آفت های متعدد و کمبود منابع آبی تا کنون خسارت زیادی را متحمل بخش کشاورزی منطقه بشرویه کرده است.
    آفاقی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه ادوات کشاورزی موجب آشنایی کشاورزان با ماشین های کشاورزی جدید و در نتیجه تغییر الگوها و روش های کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی از سنتی به صنعتی و مکانیزه می شود.
    وی از حضور شرکت های فعال در بخش کشاورزی و صنایع وابسته داخل و خارج از استان در این نمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های بالای کشاورزی بشرویه است.
    آفاقی گفت: آشنایی و برقراری ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی در خارج از شهرستان و حتی استان موجب به وجود آمدن چرخه ای فعالیت های بازاریابی، فروش و حتی صادرات محصولات کشاورزی و در نتیجه شکوفایی اقتصاد کشاورزی منطقه می شود.
    وی افزود: نبود صنایع تبدیلی بخش کشاورزی حلقه مفقوده حوزه کشاورزی و دامپروری بشرویه است و بنابراین ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه گذاران روحیه و امید امید تولیدکنندگان شهرستان بشرویه را تقویت کرده و در نتیجه رونق بازار کسب و کار کشاورزان را در پی خواهد داشت.
    آفاقی اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت آنان در راستای عمل به مبانی و اصول الگوی اقتصاد مقاومتی بوده و امیدواریم با برپایی این نمایشگاه شاهد تحولی نوین در عرصه کشاورزی شهرستان بشرویه باشیم.
    شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت