مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم عصر یکشنبه طی آئینی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیات جعفر سبحانی از مراجع تقلید و مرتضی مقتدایی رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، مسئولان استان، ناشران و مولفان در مصلی قدس قم آغاز به کار کرد.

گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این آیین گفت: در نمایشگاه کتاب یازدهم، 450 ناشر با بیش از هزار عنوان کتاب و در حدود 280 غرفه از استان های قم، تهران و سایر استان ها حضور دارند.

    حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی افزود: در این نماشگاه غرفه های تخصصی کتاب های حوزوی، دانشگاهی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و دیگر بخش های مختلف به نمایش گذاشته شده است و تلاش کردیم تا در این مکان، تفرجگاه معنوی برای اهل فرهنگ و هنر فراهم شود.

    وی یادآورشد: در این نمایشگاه هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بن الکترونیکی برای خرید کتاب در اختیار اهل مطالعه قرار می گیرد.
    دانشی اظهار داشت: امید است با عنایت مسئولان استان قم، مشکلاتی که برای برپایی نمایشگاه های دائمی به خصوص در حوزه دین داریم، برطرف شود.

    وی ادامه داد: شهر مقدس قم مرکز اسلام ناب و تشیع است و در کنار حوزه های علمیه، بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ظرفیت های زیادی برای ارئه و نشر معارف اهل بیت به اقصی نقاط جهان وجود دارد.

    دانشی گفت: اگر انبوه مولفان و ناشرانی که در قم هستند در هر جای دیگری بودند، دولتمردان و مسئولان آنجا به آنها توجه بیشتری می کردند، امروز در هر کوی و برزن قم، عالمان و فرزانگانی هستند که آثار آنها می تواند برای جهان تشنه امروز منشاء برکت و یک فرصت باشد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: بخش دولتی و غیردولتی می تواند با برگزاری نمایشگاه های تخصصی در رشته های مختلف فقه، تفسیر، اصول، عرفان و غیره در قم، خدمات شایان بزرگی داشته باشند.

    به گزارش ایرنا ،این نمایشگاه متشکل از غرفه های علوم دینی، فرهنگی و اجتماعی است و در حاشیه آن برنامه های جذابی برای کودکان نیز تدارک دیده شده است.
    آیت الله جعفر سبحانی، علی لاریجانی و آیت الله مرتضی مقتدایی بعد از افتتاح، از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.
    این نمایشگاه از امروز تا 25 بهمن ماه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت