سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

صنعت خودرو موفقیت های پسابرجامی دولت را در نمایشگاه خودرو تهران نمایش دهد

عصر نمایشگاه- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر تداوم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، گفت:برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دوران پسابرجام نشان از پویایی صنعت خودرو کشور دارد و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز بربرگزاری اینگونه نمایشگاه ها توصیه اکید دارند.

صنعت خودرو موفقیت های پسابرجامی دولت را در نمایشگاه خودرو تهران نمایش دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ،سعید باستانی درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دوران پسا برجام، گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دوران پسا برجام می تواند کمک بسیاری به رشد و توسعه صنعت خودرو کشور کند.چرا که در این نمایشگاه بخشی از خودروهایی که قرارداد تولید آن منعقد شده است در معرض دید بازدید گنندگان گذاشته خواهد شد.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن  مجلس شورای اسلامی به قرادادهایی که در دوران پسابرجام از سوی خودرو سازان منعقد شده است اشاره کرد و افزود: از دی ماه سال گذشته شاهد حضور خودرو سازان بزرگ خارجی برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو کشور هستیم به طوری که در حال حاضر نیز قراردادهایی با برند های معروف خودرو سازی و همچنین تفاهم نامه ای نیز با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای تولید خودرو های جدید منعقد شده است که این خود نشان می دهد که دولت توانسته است بعد از برجام موفقیت های بسزایی در این صنعت دست یابد. هرچند این موفقیت ها باید تداوم داشته باشد تا شاهد روند رو به توسعه و رشد در این صنعت باشیم.
    باستانی  با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در دوران پسا برجام نشان از پویایی  صنعت خودرو کشور دارد، تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که نمایشگاه خودرو تهران به گونه ای نباشد که فقط محلی برای  تبلیغ خودرو های خارجی  شود بلکه باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که خودرو سازان داخلی پا به پای خارجی ها بتوانند از نظر قیمت ، کیفیت و بازارهای  هدف رقابت کنند.
    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها عمدتا محل تبادل افکار ، ایده ها ،نوآوری ها و خلاقیت ها است  و بر برگزاری سالانه آن تاکید کرد وافزود:نه تنها برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران بلکه در شهرهای دیگر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز بربرگزاری اینگونه نمایشگاه ها توصیه اکید دارند.
    وی ادامه داد:با توجه به اینکه در هر نمایشگاهی محصولات جدید در معرض دید مردم و خریداران قرار می دهد  اگر برگزاری اینگونه نمایشگاه ها تداوم داشته باشد مردم منتظر این خواهند بود که در سال آینده محصول جدید را در این صنعت مشاهده کنند و این خود از ویژگی های بسیار بارز برگزاری نمایشگاه سالانه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت