در هلال احمر آذربایجان شرقی ؛

برپایی نمایشگاه نقاشی بوی مهربانی رنگ در تبریز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نقاشی 'بوی مهربانی رنگ' در هلال احمر آذربایجان شرقی گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه نقاشی بوی مهربانی رنگ در تبریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،این نمایشگاه به منظور حمایت از بیماران سخت علاج، از سوی گروه هنری کیمیا و آثار استاد مدبری در کتابخانه شهدای گمنام جمعیت هلال احمر استان برپا شد.
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی امروز در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: هنر متعهد همواره در خدمت بشریت بوده و در پرورش اخلاق بشر نقش آفرینی کرده و قافله بشریت را به سوی قله کمال رهنمون کرده است.
    سعید کنعانی، افزود: در زمان کنونی هنرمندان ما با الهام از قرآن، سیره انبیا و اولیا الهی هنر خود را در راستای خدمت به بندگان خدا بکار می گیرند.
    وی یادآوری کرد: نقاشان، شاعران، خوشنویسان، نویسندگان و فعالان عرصه لوح و قلم به علت داشتن روحیه ظریف و لطیف در مقابل دردهای اجتماعی متحول و منقلب شده و به زبان هنر خویش با دردمندان همدردی کرده و تابلوهایی از همدردی با دردمندان می آفرینند.
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در این نمایشگاه 50 اثر نقاشی از اساتید برجسته حوزه نقاشی و گروه هنری کیمیا به مدت یک هفته از امروز تا 27 آذر به نمایش گذاشته شده و هر روز از ساعت 9 صبح تا 19 پذیرای علاقمندان است.
    کنعانی، ادامه داد: 50 درصد از عواید حاصل از فروش تابلوهای نقاشی به نفع بیماران سخت علاج صرف خواهد شد.
    مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تجلیل از عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه ترویج فرهنگ حمایتی و بشر دوستی و نوعدوستی گفت: هلال احمر جز سازمان هایی است که نیروهای خدوم در آن فعالیت می کنند و به واسطه ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان در اذهان عمومی از محبوبیت خاصی برخوردار است.
    سردارحسن استوار آذر افزود: جمعیت هلال احمر در کنار انجام خدمات امدادی به حادثه دیدگان از حوادث، در بحث ترویج فرهنگ بشر دوستانه فعال بوده و در زمینه بستر سازی برای حضور مردم در حرکت های اجتماعی موثر است.
    به گزارش ایرنا، وی یادآوری کرد: مردم ما بر اساس اعتقادات دینی علاقمند به فعالیت های بشر دوستانه هستند و باید دستگاه ها و نهادهای دولتی زمینه و بستر مناسبی را برای حضور مردم در کارهای بشر دوستانه فراهم کنند.
    استوار آذر، ادامه داد: در این استان بیش از 600 تشکل مردمی به صورت ثبت شده فعال هستند و بر اساس سیاست های دولت در امر مشارکت های اجتماعی، آوردن مردم به صحنه ها و کم کردن تصدی گری دولت دنبال می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت