در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ؛

برگزاری هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی در اصفهان

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه با حضور ۶۰ شرکت در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

برگزاری هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی در اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری نمایشگاه های فناوری های نوین صنایع ایمنی و امنیتی در سراسر کشور، به معرفی توانمندی های این صنعت می‌ پردازد.

    این رویداد با هدف ارایه فن‌آوری‌ های نوین پیشرفته‏، تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌ های توانمند حوزه حفاظت و ایمنی و به ‏خصوص تقویت همکاری‌ های منطقه‌ ای و بین‌ المللی برگزار خواهد شد و قصد دارد تا زمینه‌ های تعامل بین صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات را بدون واسطه برقرار کند. ارایه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌ های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می آید.

    در نمایشگاه مذکور انواع محصولات و خدمات حوزه های تجهیزات پلیسی، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان های هوشمند، تجهیزات رایانه ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی، سیستم ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، پوشش های ضد حریق، درها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی در دو سالن نمایشگاهی به وسعت بیش از 4 هزار متر مربع عرضه خواهد شد. 

    این نمایشگاه نسبت به دوره مشابه خود 30 درصد افزایش متراژ دارد و در این دوره، شرکت های حاضر از استان های اصفهان، تهران و فارس و همچنین نمایندگی های فروش کشورهای چین، کره، تایوان و انگلستان طی ساعات 15 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان متخصص و علاقمندان خواهند بود.

    برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان با عناوین " کاربرد سیستم های نظارت تصویری در پدافند غیرعامل" در روزهای 24 و 25 آذر ماه و سمینار "آموزش دوربین هایIP  و آشنایی با سیستم های نظارت تصویری نوین" در روز 26 آذر ماه برنامه های جانبی این نمایشگاه را تشکیل می دهد. همچنین سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان، مانورها و برنامه هایی با عناوین حریق کلبه، امداد و نجات در ارتفاع، نردبان ترکیبی، تست عملیاتی ارزیابی پرسنل، تست عملیاتی اولین پهپاد یا عمود پرواز آتش نشان را در روز نخست نمایشگاه و پیش از افتتاح برنامه ریزی کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت