مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر خبر داد

۴ کارگاه فنی در حاشیه هشتمین نمایشگاه صنعت نفت عسلویه برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر از برگزاری چهار کارگاه فنی در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه خبر داد.

۴ کارگاه فنی در حاشیه هشتمین نمایشگاه صنعت نفت عسلویه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شانا، مهرداد ابراهیمی، با اشاره به برپایی بیش از 90 غرفه در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه، گفت: در این دوره از این نمایشگاه شاهد حضور نمایندگانی از شرکت‌های آلمانی، اسپانیایی، اتریشی، کره جنوبی و ... هستیم.

    ابراهیمی با اشاره به افزایش 50 درصدی حضور شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه نسبت به  سال گذشته، اظهار کرد: امسال در این دوره از نمایشگاه حدود 90 شرکت حضور دارند، در حالی که این تعداد پارسال تنها ٦60 شرکت بوده است.

    وی افزود: امسال شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه پایین دستی صنعت نفت حضوری قوی در نمایشگاه دارند و شرکت‌های کارفرمایی و پیمانکاری فعال در منطقه ویژه می‌توانند برای آشنایی با توانمندی‌های این شرکت‌ها به این نمایشگاه مراجعه کنند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در دومین روز برگزاری این نمایشگاه با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، گفت: برگزار این نمایشگاه بدون همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و دیگر سازمان‌ها و نهادهای دولتی امکان‌پذیر نبود.

    ابراهیمی برگزاری چهار کارگاه فنی در زمینه‌های ضرورت توجه به مسائل اچ اس‌ایی در پیش راه‌اندازی طرح‌ها، فرآیندهای اسمزی، چگونگی پیش تصفیه و تصفیه آب‌های صنعتی را از دیگر برنامه‌های جانبی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه اعلام کرد.

    وی افزود: بازدید از جاذبه‌های صنعتی و گردشگری برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه همچون پالایشگاه‌های گازی و مجتمع‌های پتروشیمی و نیز برگزاری تورهای خبری ویژه خبرنگاران و عکاسان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه به شمار می‌آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت